Mikä on reaktiosi jos joku mies käpälöi tai ehdottelee jotain?

Sen jäkeen kun on kokenut raiskatuksi tulemisen niin joo... jos kiinni käyvät niin ihan varmaan saavat avokämmenestä vähintään.

Mä teen kyllä töitä joskus myös yökerhossa, jotenkin siellä saan kyllä hillittyä itseni mutta vapaa-ajalla annan kyllä paukkua päin näköä.

tuollaista ei ole tapahtunut nyt aikoihin kun en ole baareissakaan enää pyörinyt mutta nuorempana potkaisin täysillä tai löin saman tien nyrkillä. Se oli sellainen refleksinomainen juttu, en oikein ehtinyt edes ajatella kun vaan huomaisin toimivani..ei kaduta.

Meillä mies tuli kerran ravintolassa salakavalasti takaapäin (silleen ällösti kun jotkut tulee) kouraseen persuksista ja laittoi naamansakin mun niskaan,huulet kiinni niskassa...

Jumankauta mä livautin sitä ihan täysillä laukulla päähän :ashamed: Sellainen reaktio se vaan oli että mitä hel....joku uskaltaa tulla noin liki.

Hups se olikin oma mies :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Meillä mies tuli kerran ravintolassa salakavalasti takaapäin (silleen ällösti kun jotkut tulee) kouraseen persuksista ja laittoi naamansakin mun niskaan,huulet kiinni niskassa...

Jumankauta mä livautin sitä ihan täysillä laukulla päähän :ashamed: Sellainen reaktio se vaan oli että mitä hel....joku uskaltaa tulla noin liki.

Mutta loppujen lopuksi miehesi oli varmaan tyytyväinen kun voi luottaa nyt sitten siihen että sinä toimit "oikein" jos joku jotain yrittää ?

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
Mitähän ne miehet ajattelee jos niille sanoo pahasti, lyö, potkasee ?
Pahoittavatko mielensä vai ovatko "tyytyväisiä" kun nainen osaa toimia "oikein" ?
Kyllä ne yleensä menee hiljaseks ja poistuu paikalta. On tietty käyny niinki et on tullu haukkumasanoja kera kirosanojen mut sekin loppuu kun ympärillä olevat muut miehet toimittaa mulkeron muualle tai vähintään hiljentää.
Mua ei kyllä vois vähempää kiinnostaa jos mielensä siitä pahoittaa kun koskee ilman lupaa tai tulee selittään jotain ihan ääliömäistä iskumielessä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Mutta loppujen lopuksi miehesi oli varmaan tyytyväinen kun voi luottaa nyt sitten siihen että sinä toimit "oikein" jos joku jotain yrittää ?
Kyllä kai:)

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Mitähän ne miehet ajattelee jos niille sanoo pahasti, lyö, potkasee ?
Pahoittavatko mielensä vai ovatko "tyytyväisiä" kun nainen osaa toimia "oikein" ?
Kyllä ne yleensä menee hiljaseks ja poistuu paikalta. On tietty käyny niinki et on tullu haukkumasanoja kera kirosanojen mut sekin loppuu kun ympärillä olevat muut miehet toimittaa mulkeron muualle tai vähintään hiljentää.
Mua ei kyllä vois vähempää kiinnostaa jos mielensä siitä pahoittaa kun koskee ilman lupaa tai tulee selittään jotain ihan ääliömäistä iskumielessä :kieh:
Juu, ei miuakaan siis mitenkään haittaa vaikka mielensä pahottaisivatkin jos ilman lupaa koskettelee. Mietiskelin vaan sitä tilannetta.

Yhteistyössä