Mikä on rajuinta mitä oot tehnyt hiuksilles?

Luultavasti se kun täysin blondeista kutreista värjättiin kamun kans täysin mustiksi josta äiti ei tykännyt sitten yhtään :whistle: ja pikkuveli teki saman vuosi sitten ja äiti oli se joka veljen hiukset värjäs, ihmettelin kyllä hieman.
 
suostuin hiusmalliksi ja sen jälkeen mun päässä oli vihreää, punaista, harmaata, mustaa, lilaa, valkoista ja ruskeaa... Itkuhan siinä pääs ja äkkiä seuraavana päivänä koulussa (parturi-kampaaja linja) värinpoistoa, värinpoistoa ja värinpoistoa. Onneks koulu kustansi ;) ja sit värjättiin yksiväriseksi :)
 
mä oon kokeillut vaikka mitä. jokaista väriäki melkein. Siiliksi en o vetänyt,enkä vedä.
Mutta rastat on ne mikä rajuin ja rajuin käsittely hiuksillekkin,tippu puolet päästä.Oli omatekemät. yksi miehen koulukaveri osas tehä ja opetti meille
 
omppu07
oli pitkät vaaleet ja sanoin parturille et tee mitä haluut, ni tuli tummat ja lyhyet.. tosi kivat paitti se väri haalistu niin nopeesti..
Musta ois kiva useemminkin tehä kaikkee, mut sit on pari miestä ku aina valittaa jois ei oo pitkä ja blondi, niin olen sit pitäytyny siinä
 
Varmaan se, etten värjänny/leikannu niitä 2vuoteen :whistle: . Mun tukassa on myös oikeesti ollu kaikki maailman värit ja mallit... ja sama meno näyttää jatkuvan :ashamed: .

Tää ny ei liity mitenkään tähän, mutta pakko kertoo... :ashamed: Kun menin ton ukon kanssa naimisiin, niin mun isä leikkas lehdestä pienen jutun, jossa luki: "- Kultaseni... rakastatko minua vielä kun olen harmaahapsinen?", "- Kyllä rakkaani... olenhan rakastanut sinua silloinkin, kun tukkasi on ollut vihreä, punainen, sininen, keltainen, musta, oranssi..." :LOL:
 
mellan
ainiin, meinasin ihan unohtaa. Joskus yläasteella kaveri värjäs mun hiukset ripsivärillä. Eihän sitä väriä tietenkään riittäny kun etuhiuksiin, ja tyhmyyttään piti mennä sen näkösenä kouluun
 
leikkasin peppuun asti yltäneet hiukset ihan lyhyeksi polkaksi, juuri korvien yli meneviksi :|

Ei koskaan enää |O Nyt leikkaan hiuksia sentti kerralla nit tiedän ksoka lopettaa, siis jos koskaan leikkaan, mutta kuin tasotan harvoin, pituuttä ristiselkään
 

Yhteistyössä