Mikä on rajuinta mitä oot tehnyt hiuksilles?

leikkasin persuksiin asti yltävät kutrit muutaman sentin mittaan. elämä oli sekasin sen jälkeen pari päivää, ku isäntä ei sängyssä nukkunu mun hiusetn päällä ja suihkussa hiukset kastuivat täysin viidessä sekunnissa, kun siihen ennen meni monta minuuttia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:
Varmaan se, etten värjänny/leikannu niitä 2vuoteen :whistle: . Mun tukassa on myös oikeesti ollu kaikki maailman värit ja mallit... ja sama meno näyttää jatkuvan :ashamed: .

Tää ny ei liity mitenkään tähän, mutta pakko kertoo... :ashamed: Kun menin ton ukon kanssa naimisiin, niin mun isä leikkas lehdestä pienen jutun, jossa luki: "- Kultaseni... rakastatko minua vielä kun olen harmaahapsinen?", "- Kyllä rakkaani... olenhan rakastanut sinua silloinkin, kun tukkasi on ollut vihreä, punainen, sininen, keltainen, musta, oranssi..." :LOL:

Tää oli ihan huippu! :D :LOL: :LOL:
 
Sytostaatit tekivät sen rajuimman... Ristiselkään yltäneet pitkät tuuheat hiukset oli pakko leikata pois ennen kuin sytostaattihoidot olisivat irrotelleet ne tukkuina. Ja siinä vaiheessa en enää jaksanut hoitaa niitä kun leukemia vei voimat.

Piika-äiti
 
Ei nyt niin kovinkaan rajua, mutta juuri peiliä katsellen kiroilin, kun maalasin tytön huoneen kaapinovia ja näköjään olen saanut sitä maalia hiuksiinikin. Luonnollisestihan se ei lähde irti millään tärpättiä miedommalla enkä sillä haluaisi päätäni pestä. :headwall:
 
Isot värinmuutokset on varmaan rajuinta... Luonnonvaaleista mustiksi teininä, mustasta värinpoiston kautta kirkkaanpunaiseksi. Muutama vuosi sit värjäsin tummahkon punaisiksi, mutta oli ihan "mummoväri" joten blondasin hiukset kunnolla. Ultravaalea olikin kiva vuoden verran, kunnes iskin pinkiksi. Nyt on taas normaali väri päässä kun ei blondaamista tukka enää kestänyt :'( |O
Eniten hiukset on lyhentyneet lapaluista lyhyeksi polkaksi, ikuna enää en leikkaa niin paljoa :eek: Lisäksi on ollut piilokalju korvasta korvaan, sinisiä raitoja, harmaata, violettia sun muuta. Oikeastaan ainoot värit joita ei ole koskaan ollut on vihreä ja ruskea.
 

Yhteistyössä