ainahan sitä saa yrittää
Itse näin ruukussa LUPIININ taimia!!! Ja toinen oli tyhjä pieni suolakurkkupurkki 80senttiä....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikea kookos, vaikka hintalapussa lukikin kurpitsa, hintaa oli muistaakseni 60 senttiä
Mä olisin ton voinut ostaakin jos pullo olisi ollut kaunisAlkuperäinen kirjoittaja minni--:Mä näin kerran 0,5l venäläisen muovisen (TYHJÄN!!) vodkapullon, hintaa 2? Mahtaako maksaa venäjällä täysikään paljoa enempää..
Miksei voisi käyttää uudestaan? Ei ne mitään kertakäyttökamaa ole. Sinänsä erikoinen kirppiskohde kyllä. =)Alkuperäinen kirjoittaja kirpparihai:En tiedä, voiko tätä pohjanoteeraukseksi kutsua, mutta näin kerran kirppiksellä myynnissä LASKUVARJON. Oli siis mitä ilmeisemmin käytetty, kun oli epämääräisenä myttynä. Voisikohan sitä vielä uudelleen käyttää vai täytyisikö sille keksiä uusi elämä esim. telttana tmv.?
Niin JOS olisi ollut. Mutta ihan sellanen halppis, tusinatavaraa mitä sieltä kaikki kantaa..Alkuperäinen kirjoittaja hattis:Mä olisin ton voinut ostaakin jos pullo olisi ollut kaunisAlkuperäinen kirjoittaja minni--:Mä näin kerran 0,5l venäläisen muovisen (TYHJÄN!!) vodkapullon, hintaa 2? Mahtaako maksaa venäjällä täysikään paljoa enempää..
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Yksi myyntipöytä yhdellä itsepalvelukirppiksellä pisti kunnolla hymyilyttämään tuossa keväällä. Myynnissä oli naisten vaatteita suoraan 90-luvun alusta, siis ihan karseita vaatteita. Oli nyppyisiä ja kulahtaneita.
Jokaisen vaatteen hintalapussa luki joku adjektiivi, esim. ihanat housut, upea paita, hurmaava takki jne. Ja hinnat oli 10-25 e. Esim. joku kukallinen ysärineulepaita oli 17 e. Ja siinäkin oli tietty teksti että mahtava neule 17 e.