mikä on pisimpään kestänyt raskaus jonka tiedätte?

• Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti
Mun eka oli 42+3 ja hyvin meni. Istukka oli kalkkeutunut ja mulla oli raskausmyrkytys. Oltiin käynnistyksessä oltu jo useampi päivä mutta kun ei käynnistynyt aiemmin niin ei käynnistynyt. Lapsi kaikin puolin ok, 9 pisteen tyttö.

Kyllähän niitä olen kuullut, että raskaus on mennyt kuukaudella yli, mutta rivienvälistä olen lukenut, että taitaa kuitenkin olla laskuvirhe la:n suhteen äideillä niissä ollut. Mutta on niitä useampikin raskaus tutuillani mennyt 42+ ja useampi päivä päälle ja kaikki saaneet terveet lapset, joillain on ollut yliaikaisuuden merkkejä, mutta monilla kuten itsenikin yksi synnytys käynnistettiin 42+2 ja vauva ihan "normaali"aikaisen vauvan oloinen.

oliskohan se kummipojan syntymä tapahtunu rv 43+4... muistaakseni. yli rv 43 kuiten oli. ja piti käynnistää ku pojulla oli vissiin niin mukavat oltavat siellä kohdussa ettei halunnu tulla ulos :D

terve muksu on. ilonen ja reipas kaks ja puolvuotias :D

Itse synnytin rv 42+2 tytön (4580g / 56cm). Edellisenä päivänä käynnistettiin synnytys. Ei mennyt ihan oppikirjojen mukaan synnytys ja pisteet oli vain 5/7.. onneksi kuitenkin tällä hetkellä täysin terve tyttö 1v2kk

Vieras
Meidän äiti sai siskon rv43. Yritettiin käynnistellä moneenkin kertaan, mutta synnytys ei vaan lähtenyt käyntiin. Vauvan vointi oli koko ajan hyvä ja välillä pidettiin välipäiviä ja päästettiin kotiin yöpymään ja käskettiin kovasti saunoa.

Yhteistyössä