ei varmaan minun ainakaan tarvitse loppuelämän aikana töitä tehdä, jos tuollaisen laitan palkkatoiveeksiAlkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
ko mie en noista vuorotöistä tykkää... mie teen nyt reilusti alle tuon!!!Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:ei varmaan minun ainakaan tarvitse loppuelämän aikana töitä tehdä, jos tuollaisen laitan palkkatoiveeksiAlkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Metallin työehtosopimuksen alaista nyt, mutta olen hakenut muualle ja mietin paljonko palkkaa uskaltaa pyytää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap, mitä työtä teet?
Mä olen ollu työllisyystyössä alle 7 ? / hAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:se mikä tesin mukaan maksetaan. ¨nykyistä työpaikkaa en laske työpaikaksi vaan tää on työttömyyslukujen puhdistamista"
Höpötät varmaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:No en mä tuntipalkasta niin ole kiinnostunut, mutta jos työ on muuten kiva niin tonni kuukaudessa varmaan riittäis tällä hetkellä.
mulla nyt palkka sama, ja joutuu tekemään enemmän kuin OIKEISSA työpaikoissa.Alkuperäinen kirjoittaja tilaston putsaaja:Mä olen ollu työllisyystyössä alle 7 ? / hAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:se mikä tesin mukaan maksetaan. ¨nykyistä työpaikkaa en laske työpaikaksi vaan tää on työttömyyslukujen puhdistamista"
Tonni Eihä sillä elä. Kyllä käteen pitää jäädä puolitoista enenkuin töihin kananttaa edes mennä, ainkin lähelle sitäAlkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Höpötät varmaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:No en mä tuntipalkasta niin ole kiinnostunut, mutta jos työ on muuten kiva niin tonni kuukaudessa varmaan riittäis tällä hetkellä.
Voi kuulkaa, just olen neljä vuotta elänyt tasan tarkkaan 430eurolla kuukaudessa. Tonni tuntuu ihan luksukselta siihen verrattuna.Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Tonni Eihä sillä elä. Kyllä käteen pitää jäädä puolitoista enenkuin töihin kananttaa edes mennä, ainkin lähelle sitäAlkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:Höpötät varmaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:No en mä tuntipalkasta niin ole kiinnostunut, mutta jos työ on muuten kiva niin tonni kuukaudessa varmaan riittäis tällä hetkellä.