Tuo pitää paikkaansa, mutta itse olen sitä mieltä, että lähetyssaarnaaja on parasAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Miehelle lykkiä takaapäin pohjaan asti
Naiselle paras ratsastaa päällä
lisäys vielä tähän:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Miehelle lykkiä takaapäin pohjaan asti
Täsmälleen vastakkaista mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Miehelle lykkiä takaapäin pohjaan asti
Pitääkin tänään vaimon kanssa kokeilla... Kivasti alkoi himottaa ja housut tuntua ahtailta...Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Tuo pitää paikkaansa, mutta itse olen sitä mieltä, että lähetyssaarnaaja on parasAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Miehelle lykkiä takaapäin pohjaan asti
1. voi nappasta miestä takamuksesta kiinni
2. pääsee itse hiveltämään miestä mielinmäärin.
3. jos siltä tuntuu, pääsee helposti kierähtämään itse päälle
4. tuntee ihanasti miehen painon itsensä päällä
5. helppo suukotella... huulet, korvanlehdet, kaula, olkapäät
6. miehen kätöset liikkuu sopivasti omalla vartalolla, hän voi sitten tarrata milloin mistäkin oikeasta kohdasta
7. voi määritellä tahtia vaikka sitten miehen pepun avulla
tiedän mistä puhun joten on pakko kommentoida tuota "nainen nauttii saadessaan olla päällä" - juttua, sillä mielestäni paras on tuo perinteinen lähetyssaarnaaja!Alkuperäinen kirjoittaja Yx miäs vaan....:Pitääkin tänään vaimon kanssa kokeilla... Kivasti alkoi himottaa ja housut tuntua ahtailta...Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Tuo pitää paikkaansa, mutta itse olen sitä mieltä, että lähetyssaarnaaja on parasAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Miehelle lykkiä takaapäin pohjaan asti
1. voi nappasta miestä takamuksesta kiinni
2. pääsee itse hiveltämään miestä mielinmäärin.
3. jos siltä tuntuu, pääsee helposti kierähtämään itse päälle
4. tuntee ihanasti miehen painon itsensä päällä
5. helppo suukotella... huulet, korvanlehdet, kaula, olkapäät
6. miehen kätöset liikkuu sopivasti omalla vartalolla, hän voi sitten tarrata milloin mistäkin oikeasta kohdasta
7. voi määritellä tahtia vaikka sitten miehen pepun avulla