mikä on ollut pelottavin kokemus lasten/lapsen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vohveli
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Varmaan viime joulukuussa, kun esikoinen oli matkalla Meksikoon ja seurasin koneen kulkua netistä. Meksikonlahden yllä kone katosi kartalta ja statuksena oli, että sijainti tuntematon. Olin aivan varma, että nyt se kone on meressä. Aloin sitten refreshata 10 sekunnin välein lentokentän saapuvien listaa ja kun siitäkin koneen status katosi, olin varma, että kone on pudonnut. Myöhemmin tajusin, että karttasivulla on alhaalla satiaisen kokoisin kirjaimin tieto, että koneen reitti kulkee osittain seuranta-alueen ulkopuolella :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Rv 30+3 järjetön verenvuoto ja kiiruusti sairaalaan jossa todettiin että istukka irtoamassa ja päätettiin kiireellisestä sektiosta. Itse en päässyt moneen tuntiin tyttöä katsomaan ja huoli oli valtava. Vietti elämänsä ensimmäiset kuusi viikkoa sairaalassa ja onneksi ei mitään ainakaan vielä näkyvää vauriota ole jäänyt. Nyt tuhisee tuolla pinniksessään. :) Ikää 2,5kk.
 
Anna
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Mun esikoispoika menehtyi auton alle. Mä muistan lopun elämääni sen äänen ja näyn.
Otan osaa. Oliko hän minkä ikäinen? Meillä kans vilkas poika 6v ja on ollu pari kertaa läheltä-piti-tilanne.
Kiitos.
3 päivää yli 5-vuotias oli, nyt tästä aikaa 4 vuotta,2kk ja 19pvää.
 
Eipä oo mitään kamalampaa kuin oman lapsen kuolema.
Aika hemmetin huolestunut oon myös ollut tyttöjen syntymien jälkeen, kumpikin ei kovin hyvässä kunnossa...
Isommalla hengenvaaralliseks edennyt tulehdus keuhkoissa, toisella napanuora 3x kaulan ympäri + ties mitä muuta...
 
Hoidin kaverin lasta ja hän sai kuumekouristuksen, onneksi tiesin entuudestaan millainen se on joten osasin antaa ensiavun.
Oma lapsi meinasi tukehtua irtokarkkiin kaksivuotiaana, olin siis antanut hälle karkin ekaa kertaa ja toinen innoissa yritti sen heti niellä, oli aika pitkät sekunnit kun roikotin lasta jalasta ja hakkasin selkään. Tämä vielä tapahtui ulkona joten katselijoitakin riitti.

 
Ei oikeastaan mitään kovin pelottavia, vain hetkellisiä säikähdyksiä kuten tytön viimekesäinen fillarointi auton eteen. Tyttö 3v pyöräili edellä ja itse kävelin perässä tien laitaa, jossa 40 km/h nopeusrajoitus. Edestä tuli auto (selvästi kovempaa kuin 40 km/h) ja juuri auton edessä tytöllä pyörä kääntyi auton eteen. Autoilija ei ilmeisesti edes heti huomannut, kun ei hidastanut lainkaan..., juuri ja juuri ennen kun olisi törmännyt kuitenkin pysähtyi. Itse kiljuin kauhusta sielä taaempana...

Toinen paha tilanne taisi olla, kun poika oli aikanaan n.4v. Jostain kummansyystä hänellä oli ollut markan kolikko suussa ja se juuttui kurkkuun kiinni. Onneksi kuitenkin niinpäin, että sai välistä jotenkuten hengitettyä. Itse onneksi myös sain kolikon pois, kun roikotin poikaa alessuin ja hakkasin selkään.
 

Yhteistyössä