:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun esikoispoika menehtyi auton alle. Mä muistan lopun elämääni sen äänen ja näyn.
voi kamala. otan osaa! *rutistus*Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun esikoispoika menehtyi auton alle. Mä muistan lopun elämääni sen äänen ja näyn.
järkyttävää. otan osaa. lähetän sulle voimia.Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun esikoispoika menehtyi auton alle. Mä muistan lopun elämääni sen äänen ja näyn.
Otan osaaAlkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun esikoispoika menehtyi auton alle. Mä muistan lopun elämääni sen äänen ja näyn.
Otan osaa. Oliko hän minkä ikäinen? Meillä kans vilkas poika 6v ja on ollu pari kertaa läheltä-piti-tilanne.Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun esikoispoika menehtyi auton alle. Mä muistan lopun elämääni sen äänen ja näyn.
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja k:Otan osaa. Oliko hän minkä ikäinen? Meillä kans vilkas poika 6v ja on ollu pari kertaa läheltä-piti-tilanne.Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun esikoispoika menehtyi auton alle. Mä muistan lopun elämääni sen äänen ja näyn.
:hug: Huh! Osanotto.Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun esikoispoika menehtyi auton alle. Mä muistan lopun elämääni sen äänen ja näyn.
:'( :hug: *sanaton*Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun esikoispoika menehtyi auton alle. Mä muistan lopun elämääni sen äänen ja näyn.
Veti aika sanattomaksi ja omat murheet tuntuu aika pieniltä nyt. Otan todella paljon osaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Mun esikoispoika menehtyi auton alle. Mä muistan lopun elämääni sen äänen ja näyn.