Mikä on ollut PARASTA ja MUKAVINTA häissä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kyy
Yjden ystäväni häät olivat mukavat kun paikalle oli kutsuttu vain sellaisia ihmisiä, joiden kanssa he olivat oikeasti tekemisissä. Vieraita oli n. 80 ja tunnelma oli tosi rento. Harmittaa kun olin silloin raskaana ja piti lähteä kotiin kesken juhlien kun ei jaksanut aamuun asti juhlia. :/
 
HelloShitty
kaikki on mukavaa ja ihanaa jos ajattelee niitä juhlia hääparin kantilta..siis että ne juhlat on semmoset mitä ne haluu niitten olevan. :kieh:

vakavasti....riittää että tunnerlma on lämmin ja pari onnellinen. :heart:
sit tietysti ihan normi asiat..ei väkivaltaa eikä liian kännistä porukkaa. :D
 
Kun juhlat ovat sellaiset, että hääpari nauttii niistä ja toisistaan. Tietty myös jouhevasti sujuva aikataulu (ei paljon odottelua) ja hyvä ruoka ovat vieraan kannalta mukavia. Mutta yleisesti ottaen on ollut aivan ihania häitä, jossa on ollut tosi kiva tunnelma.
 
Gluteus maximus
Hyvä ruoka, sitä on riittävästi sekä myös juotavaa


Hyvä musiikki. tanssimusiikki.


Kaason ja Bestmanin kuuluva ääni (mikrofonit) Kauheaa jos pitää yrittää jotain piiperrystä kuunnella koko päivän
 
Mun serkkujen häät.
Ne on ollut mun tädin isossa talossa. On saanut istua sisällä ja ulkona ja tuttu paikka kaikille ja siellä vanhassa talossa on muutenkin niin ihana tunnelma. Ruokaa ei ole ollut mutta kahvipöytä on notkunut mitä ihanampia vanhan ajan herkkuja ...
 
Ystävien häissä oli tos kiva juttu kun koko hääväki kokoontui piiriin ulos (oli kaunis ja aurinkoinen sää). Sitten morsian ja sulhanen esittelivät jokaisen vieraan muille häävieraille (tyyliin: Tässä on siskoni Marita ja tässä taas on hyvä ystäväni ja opiskelutoverini Sanna). Toki ei onnistu kovin isoissa häissä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merja A:
Ystävien häissä oli tos kiva juttu kun koko hääväki kokoontui piiriin ulos (oli kaunis ja aurinkoinen sää). Sitten morsian ja sulhanen esittelivät jokaisen vieraan muille häävieraille (tyyliin: Tässä on siskoni Marita ja tässä taas on hyvä ystäväni ja opiskelutoverini Sanna). Toki ei onnistu kovin isoissa häissä
Tää kuulostaa tosi kivalta.
 

Yhteistyössä