Mikä on ollut pahin turn-off?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No varmaankin se että kun aikoinani lähdin kiinnostavan,ihanan ja fiksuntuntuisen,lähes kolmekymppisen miehen mukaan ja kotinsa ovella sanoi:eek:le sitten hiljaa ettei äiti herää:O asui sitten vielä mutsinsa luona...
 
voi ristus
Vähintään 10cm:n mittanen reikä boxereitten saumassa. Siinä kohtaa, kun boxerit on viä jalassa, mutta kalu ja killuttimet tervehtii haarovälissä siittä huolimatta, niin tuli vähän sellanen epäsiisti olo miehestä. Plus siinä kohtaa repesin viä totaali nauruun..
 
loo
Kerran tapasin baarissa miehen, joka olli oikein suloinen ja puhui sellaisella rauhallisella äänellä. Sitten lähdettiin miehen kotiin.

Kun astuin sisään, eteisessä roikkui pilottitakkeja ja lattialla oli rivi maihareita. Seinillä oli hakaristejä ja kirjahyllyssä esim. Kolmannen valtakunnan nousu ja tuho. Oli tosi outo juttu. En ollut lainkaan arvannut:).

No siisti ja mukava kämppä oli muuten, ja mies tarjosi juotavaa ja olihan se ihan mielenkiintoista kuunnella tollasiakin juttuja sit. En siis tosiaan jaa tuon miehen arvomaailmaa, mutta olen luonteeltani kovin utelias ja jos joku haluaa mulle kertoa elämästään niin mä mielellään kuuntelen. Oli se ihminen kuka tahnsa.

Mutta joo, seksiä ei harrastettu vaikka yön sielä vietin, eikä myöhemminkään nähty.
 
"tinka"
Oltiin toisilla treffeillä (eka oli sellainen pikainen kahvilla käynti kun olin menossa töihn). Istuttiin ravintolassa - pöydässä pullo punkkua. Siinä juttu vapautui ja aiheet liitelin levottomiinkin. Mies kertoi että oli nuorena niin notkea että kykeni ottamaan itse itseltää suihin...
 
Sokkotreffikaveri näytti Pelle Hermannilta (ikää 22v.), ei sitten lähdettykään sinne leffaan :LOL:

Mies halusi ottaa minusta kuvan sängyllään, että voi näyttää kavereilleen että on "saanut naista". "Joo ei sun tartte oikeesti mun kans olla mutta jos edes vähän topin olkainta lasket että näyttäis edes siltä..." Joo-o, huomasinkin juuri että minulla jäi kahvinkeitin päälle, moro!
 
  • Tykkää
Reactions: chrissy
OI TUSKA
Näitähän on...

"No otakko ees suihin" - kun ensitreffeillä kieltäydyin kohtaliaasti "panosta".
"Haluakko että puhun tuhmia? Voi perse, voi perse, voi perse" korvaan kuiskattuna ei oikein nostanut tunnelmaa.
"Tuu pyyhkimään" -huuto vessasta, kun olen ekaa kertaa käymässä kundin luona.
"Just puhuin viime yönä sun bestiksen kaa siitä, että sä et varmaan tykkää kun me oltiin silleen" - no en tykännyt, enkä varsinkaan kuulla tätä kun itse oltiin just silleen.
"Haluakko kuulla homovitsin"- no en, mutta laitan tästä rintsikat takaisin päälle, niin voin keskittyä paremmin...

Miehet on ihania. Omat vastaavat:

"En olekaan ikinä ollut sängyssä kenenkään kanssa, jolla EI ole sixpäkkiä"
"Mulkku ku mulkku" tokaisu miehelle, joka huolehti kokoansa
"Se on varmaan teidän kasvatuksessa jotain vikana, kun olet jo toinen tämän maalainen jolla ei kunnolla seiso"
 
"vieras"
Oltii just pääsemässä hommiin: availtiin miehen housuja yhdessä ja sitten sieltä pöllähti ilmoille aivan kaamea lemu! (ei ollut pieru vaan järkky palli(yms.)hiki. :x
 
"jeppe"
Se kun mies työntää kielen kokonaan suuhun ja suu on täynnä kylmää kuolaa. (miehellä oli runsas syljeneritys) Ja se kun mies pyytää ottaa suihin ja kalu haiseekin todella pahalle.
 
iuh
[QUOTE="jeppe";26863015]Se kun mies työntää kielen kokonaan suuhun ja suu on täynnä kylmää kuolaa. (miehellä oli runsas syljeneritys) Ja se kun mies pyytää ottaa suihin ja kalu haiseekin todella pahalle.[/QUOTE]

Huono tai surkee kielisuudelma on kyllä erittäin suuri turn off.. :X
 
"Ritu"
mies alkoi toisilla treffeillä puhua, miten on etsinyt seuraa teksti-tv:tä yms ja ajellut pitkin suomea
"pillun perässä". koska olin humalassa, hekotin vain ja jäin yöksikin, mutta aamulla ällötti kun tyyppi keitteli kahvia haaroista revenneissä boksereissa, joista pallit vilkkui ja kysyi "otatko suihin ennenkuin heitän siut kottiin?" :O
 
"Vieras"
Kyllä yks mieleen painuvimmista hetkistä on ollu se kun meni ekaa kertaa käymään miehen kotona. Oltii tuolloin tunnettu noin viikon verran, nähty joka päivä jne. Noh, siinä astuessani ovesta sisään ajattelin vaan vitsinä heittää, et "eihän sulla sit oo mitään luurankoja kaapissa, siis mitään hurjaa salaisuutta". Otin pari askelta olohuoneeseen päin ja näin samalla keittiöön jääkaapin oveen. Siinä oli magneeteilla kiinni liuska ultra kuvia! Kysyin sit tietty et "mitä nää on?!" ja vastaus oli et tulevan lapsensa kuvia! Oli kuulemma sattunu vahinko edellisen tyttöystävän kanssa ja siinä näkyi sitten tulos! Eksä ei kuulemma halunnut olla sit enää kyseisen jampan kanssa. Ymmärrän, selvis meinaa myöhemmin et kundilla oli vakava alkoholiongelmakin. Enpä kauaa katsellut minäkään häntä!
 

Yhteistyössä