Mikä on / olisi seuraavan lapsesi nimi?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Marius Melih Konstantin tai Elissa Melda Maria ovat ne nimet, jotka tällä hetkellä antaisin seuraavalle lapselleni.
Mä oisin niin halunnut ton Mariuksen meidän pojalla tuossa muutama vuosi sitten...mutta mies, anoppi ja kaverit vaan nauroi |O
Tässä hieman nimen historiaa...valitkoon kukin mieleisensä:
Gaius Marius, roomalainen sotapäällikkö
Marius, gallialainen vastakeisari
Marius Maximus, roomalainen historioitsija ja virkamies
Simon Marius, saksalainen tähtitieteilijä

Mutta vastaus kysymykseen:
Sara ja Anna ovat tällä erää mieleisiä nimiä tyttöjen osalta,
Linus ja Juska taas poikien osalta....

koppis
Mikäs uusi muotinimi tuo Marius on, kun useampikin sitä ehdottaa? Ihan uteliaisuuttani kyselen enkä pahalla. Erikoinen nimi. Meillä tulisi tytöstä Helmi, pojan nimestä ei mitään hajua.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Mikäs uusi muotinimi tuo Marius on, kun useampikin sitä ehdottaa?
Mä oon tykännyt siitä jo kymmenkunta vuotta :)
Mä ihastuin myös tuohon nimeen kauan sitten... Silloin kun se norjan prinssi löysi sen Mette Maaritin jolla oli suloinen vaalea Marius poika :D Siitä on vuosia..:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Mikäs uusi muotinimi tuo Marius on, kun useampikin sitä ehdottaa?
Mä oon tykännyt siitä jo kymmenkunta vuotta :)
Mä ihastuin myös tuohon nimeen kauan sitten... Silloin kun se norjan prinssi löysi sen Mette Maaritin jolla oli suloinen vaalea Marius poika :D Siitä on vuosia..:)
Juu, samoihin aikoihin minäkin taisin siihen nimeen ihastua :D

Ja Nikolas-poikani nimen päätin vuosia sitten, kun luin lehdestä Lasse Norreksen perheonnesta: perheeseen oli syntynyt Nikolas-vauva :)

Pian syntyvälle tytölle on ollut jo nimi päätettynä pitkään. Vaihdoin vain toisen nimen muuksi kuin alkujaan oli. Nimi muistutti lapsen isästä liikaa joten toinen vaihtoehto parempi ja pehmeämpi ja kuvaa hyvin syntymäajankohtaakin. Eli nimeksi tulee satavarmasti Taika Lumikukka. =)

Yhteistyössä