Mikä on nolointa

• Viestiketjun aloittaja Herkkuperse
  • Ensimmäinen viesti
Herkkuperse
Mikä on nolointa, mitä teille on käynyt? Muistan ikuisesti erää junamatkan, olin menossa aamuvuoroon töihin.Edellisenä iltana oli tullu istuttuu kaljalla turhan pitkään ja aamulla mahassa kiersi. no; junassa sitten torkuin ja havahduin siihen kun multa pääsi hirveä pieru..hirveä ääni ja vielä hirveämpi ääni!!! nolotti niin että loppumatkan esitin nukkuvani ja päätasemalla poistuin junasta vasta muiden mentyä.Ikinä ei ole noin pajlon nolottanut.

Mie en oikeen osaa päättää nolointa asiaa, mie oon nolannut itseni niin monesti :ashamed: , mutta aika moni oli kuulemassa, kun vuosia sitten meillä oli kihomato-ongelma.
Vein sit poikaa lääkärille asian takia (apteekista sanoivat, että reseptillä sais lääkkeet halvemmalla, kun oli kuitenkin jo iso perhe).
Tottahan se odotushuone oli täynnänsä ihmisiä, ja poika sit kirkkaalla, kuuluvalla lapsenäänellä toteamaan: "Äiti, onks näillä kaikilla samoja matoja pyllyssä kun meillä?"
Siis kyllä nolotti... vaikka minkäs noille kihomadoillekaan tekee. Mutta kuten kaikista asioista, niin tästäkin, löytyi se hyväpuolensa: Ruuhkasta huolimatta myö saatiin istumapaikka, eikä tarvinnut edes olla ihan ahtaasti ;) :D

No ei nyt nolointa varmaankaan, mutta minä olen ollut sijaisena kutosluokkalaisille kaksi peräkkäistä tuntia -vetoketju auki- B)
Kaikkihan tietää kuinka mukavia saattaa murkkuikäiset olla tuollaisen tapauksen jälkeen. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie en oikeen osaa päättää nolointa asiaa, mie oon nolannut itseni niin monesti :ashamed: , mutta aika moni oli kuulemassa, kun vuosia sitten meillä oli kihomato-ongelma.
Vein sit poikaa lääkärille asian takia (apteekista sanoivat, että reseptillä sais lääkkeet halvemmalla, kun oli kuitenkin jo iso perhe).
Tottahan se odotushuone oli täynnänsä ihmisiä, ja poika sit kirkkaalla, kuuluvalla lapsenäänellä toteamaan: "Äiti, onks näillä kaikilla samoja matoja pyllyssä kun meillä?"
Siis kyllä nolotti... vaikka minkäs noille kihomadoillekaan tekee. Mutta kuten kaikista asioista, niin tästäkin, löytyi se hyväpuolensa: Ruuhkasta huolimatta myö saatiin istumapaikka, eikä tarvinnut edes olla ihan ahtaasti ;) :D
Minua jaksaa vieläkin huvittaa se sinun kerrallinen kauppareissu. Ku se sinun takki ''puhu''
:LOL:

mie
Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Minua jaksaa vieläkin huvittaa se sinun kerrallinen kauppareissu. Ku se sinun takki ''puhu''

Mä luulen, että se kun veneellä sain lopulta tasitelun jälkeen puukolla ja vasaralla askarreltua hernesoppatölkin auki ja sit kun kippasin soppaa kattilaan, näin siellä toisessa päässä sen repäisylenksun :headwall: :D
Juu, eikä kukaan senjälkeen kertonu mulle "mita lukee ruotsalaisen viinapullon pohjassa" vitsiä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä luulen, että se kun veneellä sain lopulta tasitelun jälkeen puukolla ja vasaralla askarreltua hernesoppatölkin auki ja sit kun kippasin soppaa kattilaan, näin siellä toisessa päässä sen repäisylenksun :headwall: :D
Juu, eikä kukaan senjälkeen kertonu mulle "mita lukee ruotsalaisen viinapullon pohjassa" vitsiä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
AURINKOKUNTA, TAKKI PUHUU????? Antaa tulla, en oo kuullu :attn: :attn: :D
No kun mie menin kauppaan, ja kokoajan kuuluu hiljakseen korvissa "Hei sitten!" Mie siellä kaupassa pälyilen ihmisiä, ja kaikki muut näyttää ihan normaalilta... mie vaan se jaksan pälyillä, ja aina kuuluu "Hei sitten!" "Hei sitten!" Mie ajan kotiin, ja kokoajan joku niinkun kuiskaa korvaan "Hei sitten!"
Mie pääsen kotio, ja ihan liki itkulla miehelle, että kun mie kuulen outoja. Oliko se nyt sit sen koiranleuan laittama se Vau-kirjasta tulleesta kirjasta irronnut "lätkä" mun taskussa, joka oli silleen puristuksissa, että se kokoajan hoki taskussa "Hei sitten!" :whistle:

Perussuomalainen LEHMÄ
Mie olin sellasessa TUTOR-koulutustilaisuudessa Kemissä ja sitte me nukuttiin sellasissa isoissa luokissa lattialla... Oiskohan huoneessa ollu jotain 15-20 tyyppiä nukkumassa... Oltiin illalla oltu baarissa ja sitte mentiin nukkuun niihin luokkiin, ku bileet loppu... Mie nukahin aika piakkoin ja seuraava asia mihin mie valpastuin oli se ku mie ite pierasin siellä luokassa! Se oli niin jumalattoman pitkä ja äänekäs pieru, että mie humaltuneenakin siihen ite (sammuksista) heräsin... Voi että mua alko nolottaan, ku kaverit siinä ympärillä alko ykstoisesa jälkeen käänteleen kyljelleen selkä minnuun päin...

Katiaana
No tää tulee mieleen: Oltiin ruuhkaa aikaan oulun prismassa ja kassalla lastasin kamaa. Nuorin oli just oppinu käveleen ja se oli niissä auto kärryissä. Joku oli jättäny toiset (tyhjät) auto kärryt siihen kassan viereen ja kun olin lastannut kamat, otin ne tyhjät kärryt siitä ja lähdin lykkimään niitä ovelle päin... Lähellä ovee hoksasin että poika ei ole kyydissä......

Rupesin huutamaan kurkku suorana että mun poika on kadonnut, missä mun poika, "mattii!!!!!!, mattii!!!!!!!!!!!!"...... Itkua väänsin ja tärisin........ :D

Mun mies sieltä takaa tulee ja kuiskii että oo hemmetti hiljaa! Minä vaan riuhdon itteni irti ja suihkin edes takas ja huudan, kunnes huomaan että mun miehellä on ne toiset kärryt missä mun poika kiltisti istuu.... :ashamed: :whistle:

Äkkiä ulos kaupasta! :saint:

mä odotin kerran kyytiä(miestäni) juna-asemalla. katsoin että tuoltahan tuo tuleekin ja auton pysähdyttyä astuin autoon. olin jo melkein istunut kun huomasin että väärä kuljettaja ja totaalisen väärä auto. pahoittelin naama punasena ja nousin pois. siitä sitten nolostuneena odottelin edelleen miestäni ja huokasin kun näin meijän auton että tuolta se vihdoin tulee, juoksin autolle heti sen pysähdyttyä ja tarrasin oveen ja mitä huomasin: väärä auto ja väärä kuski! taas!

sitten päätin etten mene enää yhtenkään autoon. kun mieheni sitten tuli niin hän viittoi autosta että tuletko, vasta kun hän nousi autosta ja kysyi multa että mikset tule autoon niin suostuin sisään tulemaan. ikinä ei oon nolottanu niin paljon.

ja toinen vielä, tapahtu kaks viikkoa sitten:
olimme mieheni mummolla eli tyttäreni iso-mummolla joka on jo 83v. hän oli takanani oikasemassa omalle sängylleen ja päästi hirvittävän pitkän narisevan pierun. Mä luulin että joku ampiainen tms hyökkäs mun kimppuun ja aloin huutamaan että "mikä seoli!mikä se oli!". Siinä samassa huoneessa mun anoppi ja appiukko, sekä mun mies ja mun mieheni setä olivat ihan rauhassa eikä kukaan sanonu miään kunnes mun anoppini tokas että "tais olla tuo Eila-mummi...". arvatkaa nolottiko?

Tämä tapahtui ex-mieheni kanssa.
oltiin kaupassa jossa oli paljon ihmisiä,ja minä hypistelin erillaisia hius solkia ja pantoja, No ex:ä oli parin hyllyn päässä ja sillein kumminkin että näin ja pysytyimme puhumaan keskenään. Löysin sitten aivan ihanan pannan ja tokaisin vain että "mä haluun pannan" (josta ex: kuuli että mä haluun panna) Sanoi kovaan ääneen "tässäkö"!!!! Ihmiset käänty katsoo ja hymyili,mulla naama kun paloautolla.
Korjasin tilanteen sanomalla "siis tän hiuspannan. :p

On sattunut kaikkea muutakin mukavaa mutta nyt ei tule mitään mieleen.

Ai niin, kävin likkojen kanssa kaupassa ja kärsin laktoosista mutta olin syönnyt uhallakin yhden tavallisen jäätelön edellis iltana.
Enne kauppaan lähtöä sitten ravasin vessassa.Likat siinä malttamattomina että millon mennään ,äiti tuu jo.....
Kun päästiin kauppaan ja likat otti pikkukärryt niin nuorimmainen(oli silloin) sanoi kovaan ääneen että "kiva päästiinhän me tänne kun se sun karmee ripuli lakkas :$
teki mieli kääntyä pois mutta muina miehinä tein ostokset.

piilolasien käyttäjä
Sattui nuoruudessa. Olin tullut yöllä baarista ja ennen nukkumaanmenoa normaalisti ottanut piilarit päästä. Olin kuitenkin sen verran ottanut, että aamulla kun havahduin niin luulin nukahtaneeni piilarit päässä. Minä niitä repimään pois ja ei lähde, ei sitten millään. Siihen aikaan ne piilarit oli sellaisia, että jos kuivahtivat tai nukkui ne päässä niin ne oli kuin liimattuna silmissä. Varmaan tunnin niitä revin silmät punasina ja sitten lähdin lääkäriin kun ei ne lähteneet. Lääkäri ja hoitajat yrittivät kaikki konstit, laitettiin tippoja, jotka värjää silmät punaisiksi, että ne linssit sieltä erottuis. Hoitajat vuorotellen kaivoi mun silmiä ja lopulta sitten joku (olikohan lääkäri) joutui toteamaan, että ei täällä ole mitään piilolinssejä! Silloin itsekin tajusin, että enköhän ole kuitenkin ottanut ne yöllä pois kun tulin kotiin! Muistan ikuisesti miten yksi mieshoitaja taipui naurusta ihan kaksinkerroin ja hirnui, että tämä tapaus pelasti päivän. Vähän hävetti.. lähdin vähin äänin kotiin silmät tulipunaisina.

Tällä hetkellä mun eilinen päivä tuntuu noloimmalta vaikka on vaikka mitä sattunu mutta en jaksa muistaa.

Pyykkiä laittaessa eilen niin putos kietasuhame päältä, ja eihän mulla minkäänsortin housuja ollu kun just kotia tulin ja sipasin pois kun niin hiosti :headwall:
Ja oli niitä silmäpareja takapihoilla :ashamed:

Hävettää vieläki ettei kehtaa näyttäytyä tuolla.

Yhteistyössä