ap
Itse jätin 4 kk. Yllätyin siitä, miten hyvin meni. Poika nyt 2 vuotta, suhde isäänsä selvästi läheisempi kuin esikoisella, joka oli minun kanssani kotona koko vanhempainvapaan ajan.
Voi sentään, kaipa se jaettu vanhemmuuskin jotain merkitsee? Vai eikö isää ole muuten kuvioissa kuin siittiösolun luovuttajana?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:No en jättäisi kyllä ollenkaan, kun haluan ITSE hoitaa lapset kotona.
Asumme mieheni kanssa yhdessä, mutta minä palasin töihin, kun kuopus oli 4 kk, koska mieheni oli tällöin opiskelija, joten perheemme rahatilanteen kannalta oli järkevämpää, että isä jäi kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja öö...:siis ootko yh? ja lapsi näkee isää vain välillä?
Eli ette asu ilmeisesti yhdessä lapsen isän kanssa?
Niinpä - ja äidin elättäjänä ...Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Voi sentään, kaipa se jaettu vanhemmuuskin jotain merkitsee? Vai eikö isää ole muuten kuvioissa kuin siittiösolun luovuttajana?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:No en jättäisi kyllä ollenkaan, kun haluan ITSE hoitaa lapset kotona.
Mitä väliä tuolla on?Alkuperäinen kirjoittaja öö...:siis ootko yh? ja lapsi näkee isää vain välillä?
On toki kuvioissa ja pidän tärkeänä juttuna isän ja lapsen välistä suhdetta jota tunnutaan yleisesti tosi paljon vähäteltävän. Mutta en voisi kuvitella että menisin itse töihin ja mies jäisi koti-isäksi, koska mulle lasten hoitaminen on tärkeää.Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Voi sentään, kaipa se jaettu vanhemmuuskin jotain merkitsee? Vai eikö isää ole muuten kuvioissa kuin siittiösolun luovuttajana?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:No en jättäisi kyllä ollenkaan, kun haluan ITSE hoitaa lapset kotona.
ok, selventää paljon. No hoitajahan on lapsen isä, joten varmasti on lapselleen yhtä hyvä hoitaja kuin äitikin. En oikein ymmärtänyt kysymystä...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Asumme mieheni kanssa yhdessä, mutta minä palasin töihin, kun kuopus oli 4 kk, koska mieheni oli tällöin opiskelija, joten perheemme rahatilanteen kannalta oli järkevämpää, että isä jäi kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja öö...:siis ootko yh? ja lapsi näkee isää vain välillä?
Eli ihan sama, mikä on perheen tai lapsen kannalta paras ratkaisu, kunhan sinä itse saat olla kotona? Eikö tuo ole aika itsekästä?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:No en jättäisi kyllä ollenkaan, kun haluan ITSE hoitaa lapset kotona.
Aika itsekästä ajattelua ...Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:On toki kuvioissa ja pidän tärkeänä juttuna isän ja lapsen välistä suhdetta jota tunnutaan yleisesti tosi paljon vähäteltävän. Mutta en voisi kuvitella että menisin itse töihin ja mies jäisi koti-isäksi, koska mulle lasten hoitaminen on tärkeää.Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Voi sentään, kaipa se jaettu vanhemmuuskin jotain merkitsee? Vai eikö isää ole muuten kuvioissa kuin siittiösolun luovuttajana?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:No en jättäisi kyllä ollenkaan, kun haluan ITSE hoitaa lapset kotona.
Mutta ei puhuttu kai kokonaan isälle jättämisestä? Ja jotenkin eihän isälle "jätetä hoitoon", vaan isä hoitaa omaa lastaan siinä missä äitikin.Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:On toki kuvioissa ja pidän tärkeänä juttuna isän ja lapsen välistä suhdetta jota tunnutaan yleisesti tosi paljon vähäteltävän. Mutta en voisi kuvitella että menisin itse töihin ja mies jäisi koti-isäksi, koska mulle lasten hoitaminen on tärkeää.Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Voi sentään, kaipa se jaettu vanhemmuuskin jotain merkitsee? Vai eikö isää ole muuten kuvioissa kuin siittiösolun luovuttajana?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:No en jättäisi kyllä ollenkaan, kun haluan ITSE hoitaa lapset kotona.
eikö se lasten hoitaminen ole isälle tärkeää?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:On toki kuvioissa ja pidän tärkeänä juttuna isän ja lapsen välistä suhdetta jota tunnutaan yleisesti tosi paljon vähäteltävän. Mutta en voisi kuvitella että menisin itse töihin ja mies jäisi koti-isäksi, koska mulle lasten hoitaminen on tärkeää.Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Voi sentään, kaipa se jaettu vanhemmuuskin jotain merkitsee? Vai eikö isää ole muuten kuvioissa kuin siittiösolun luovuttajana?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:No en jättäisi kyllä ollenkaan, kun haluan ITSE hoitaa lapset kotona.