Mikä on mielestäsi tämän hetken "the" lastenvaatemerkki?

• Viestiketjun aloittaja vaatefriikki
  • Ensimmäinen viesti
Huhhuijaa
Hirveitä noi mini rodinit, en oo ennen kyseiseen merkkiin törmännytkään. Tai siis nimen tiesin mutten muuta. Nyt googletin ja hyi hitto, en pukis omilleni.

Pomp de lux on täällä päin aika suosittu, ei nekään minusta nyt niin erikoisia ole. Aika pikkuvanhoja mielestäni.

Puen lapsilleni ihan sekaisesti merkkivaatteesta markettivaatteeseen, suurimman osan hankin nykyään käytettynä fb-kirppareilta ja tavallisilta!

"juu"
Miulla tuli kanssa pomp de lux ja mini rodini mieleen. Tosin livenä en oo kellään näitä nähnyt ainakaan niin että olisin tunnistanut. Huutikessa tuntuu vaan menevän älyttömissä hinnoissa. Pop myös.

Merkkejä, joista itse pidän tällä hetkellä on Next ja Dpam. Kotimaisista miellyttää pienet valmistajat ja. ns. blogikauppiaat. Esim. Loru design ja sol13

guu
No en ole monistakaan mainituista merkeistä kuullutkaa enkä liioin nähnyt myynnissä. Ostetaan kyllä enimmäkseen ulkomailta ja ihan samoja merkkejä, kuin aikuisillekkin mm. Ralph Lauren, Burberry, Mark&Spencer, Gant jne. eipä kaikki merkit niin mieleenkään jää, jos ovat vähän oudompia. Merkillä ei niin väliä

"vieras"
Ihan oikeastiko joku ostaa vaatteet lapsille merkin mukaan? Itse en tykkää "aikuisten" vaatteista lapsilla, semmoset jää kauppaan. Tosi söpöjähän ne villakangastakit ym polvihousut sukkineen on mutta ei meillä niille ois käyttöä. Mutta pääkallokuosit ja hirvittävät hämähäkkimiesprintticolleget (mulla siis poikia) on ihan yhtä no no (ei siis tarkoita ettei siihen väliin mitään mahtuisi).. Ostan värikkäitä mukavia vaatteita lapsille, merkistä viis. Meandi ainakin haalistuu jo ekassa pesussa, tosi huono hintalaatusuhde niissä. Ja bongasin myös sen tolkuttoman ruman merkkimekon Stockan kuvastosta. Kuka ostaa?!

"juu"
Ei meilläkään mitään merkkiuskollisia olla, mutta on juurikin huomattu että tietyt vaatteet istuu hyvin päälle (tyttö kapeaharteinen kuten minäkin ja monet vaatteet roikkuu rumasti päällä) ja kestävät hyvin pesuja haalistumatta. Sen lisäksi jos ulkonäkökin miellyttää vielä silmää, niin tiettyjä merkkejä vaan tule ostettua muita enemmän. Meillä esim. kaksi tyttöä joten haluan että esikoisen vaate kestää vielä toisellekin.

Yhteistyössä