mikä on mielestäsi palstan huonoin vakio musta nimimerkki?

  • Viestiketjun aloittaja vieras vieraampi vierain
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28077969:
Huonoimpia nikkejä on ne, joita valtaosa ei opi koskaan lukemaan/kirjoittamaan oikein. Kuten nyt vaikkapa Lilii.
Tuokin on totta. Viime aikoina on tullut vastaan joku ihme nikki, alkaa isolla T:llä ja siellä on jotain heittomerkkejäkin välissä. Sitä en kyllä opi koskaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tír na nÓg
"Vieras"
Mummeliisa oli mun mielestä huonoin. Sen kun livessä tapasin näytti max 35v naiselle (jota todellakin panisin"). Ei sovi kuvaan 10 lapsen isoäidistä. Feikkaa koko tarinansa. Ei siis tapahtumia vaan sen, mitä sille itselle on tapahtunut!!!
 
"vieraana"
En tiedä huonoimmasta, mutta tykkään niistä, joissa luovuus kukkii. Muistaakseni oli joku Saksassa asuva mamma, jolla oli nikkinä homo heidelbergensis vai miten se menikään kuvaamaan paikkakunnalla asuvaa ihmistä ja sitten oli joku kuollut kissa ei haise vai mikä se oli? :D
Homo heidelbergensis on sekä neanderthalin ihmisen että homo sapiensin esi-isä. Tämän varmaan tiesit?
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28078005:
Tuokin on totta. Viime aikoina on tullut vastaan joku ihme nikki, alkaa isolla T:llä ja siellä on jotain heittomerkkejäkin välissä. Sitä en kyllä opi koskaan.
Tír na nÓg? Mut jos tietää mitä se tarkoittaa niin ei se tunnu niin vaikealta =)



muoks. Wikipedia, tuo kaiken tiedon lähde

Tír na nÓg - Wikipedia, the free encyclopedia
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Mummeliisa ja Kotona kirves kädessä. Viimeisestä en tiedä palstaileeko enää vai onko vaihtanut nikkiä. Mummeliisakaan ei ainakaan mustana enää kirjoittele, luulen että harmaana kyllä.
Mummeliisa kävi eilen Scarlettia huhuilemassa, kun ei muistanut, että voi ottaa naamakirjassakin yhteyttä.
Pyysi ottamaan yhteyttä bloginsa kautta, kun olis ompeluhommia tarjolla, nythän mä autan Mummeliisaa, kun Scarlett on tässä ketjussa. Jostain syystä se Mummeliisan alkuperäinen viesti on poistettu jo.
 
[QUOTE="vieras";28078453]Mummeliisa kävi eilen Scarlettia huhuilemassa, kun ei muistanut, että voi ottaa naamakirjassakin yhteyttä.
Pyysi ottamaan yhteyttä bloginsa kautta, kun olis ompeluhommia tarjolla, nythän mä autan Mummeliisaa, kun Scarlett on tässä ketjussa. Jostain syystä se Mummeliisan alkuperäinen viesti on poistettu jo.[/QUOTE]

Kyllä mä huomasin itte sen alootuksen eilen ja olin jo eilen yhteydes Mummeliisaan.
 
"vieras"
Jos kysytään mikä kuulostaa huonoimmalta, niin vastaan vaimo-rakas. Kyllä pitää ihmisellä olla helvetinmoinen alemmuuskompleksi että laittaa tuollasen nikikseen.
Sama kuin ois joku huora-kultu. Yöööööks.
 

Yhteistyössä