mikä on miehesi reaktio- gallup

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Makika
Jos mun miehen lompakossa ois käteistä rahaa, sille olis varmaan joku syy, enkä todellakaan niitä sieltä ottais. Meillä käytetään pankkikortteja maksamiseen. Enkä kyllä kertomatta muutenkaan menis miehen lompakolle.

huh
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
se varmaan siitä sanois mitään.. korkeintaan ihmettelisi mihin 40e on hävinny. mulla on kyllä ylensä tapana sanoo et otan sulta rahaa.
otan :D

eikö sitä yleensä pyydetä et lainaatko tai jotain eikä vaan oteta toisten lompakoista.
sama kun varastaisi rahaa..

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
se varmaan siitä sanois mitään.. korkeintaan ihmettelisi mihin 40e on hävinny. mulla on kyllä ylensä tapana sanoo et otan sulta rahaa.

eikö sitä yleensä pyydetä et lainaatko tai jotain eikä vaan oteta toisten lompakoista.
Kyllä mä ainakin otan, siis yhteisiä rahoja ne on. Ja mieskin ihan vaan ottaa. Ei tartte anoa..

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Meillä ei lainata rahaa. Se vasta olisikin jos yhteisistä rahoista alettaisiin lainaamaan toisillemme omaa rahaa.... ja tietenkin lainalle täytyy maksaa korkoa, vaikka sinne yhteiselle tilille.... :D

No, en kyllä menisi noin vain ottamaan rahaa toisen lompakosta vaikka meillä yhteiset rahat onkin. sen sijaan sanoisin että "heitä hei 40? niin lähden kauppaan."

Oikeastaan ainoa tilanne missä voisin kuvitella ottavani hänen lompakostaan rahaa on se että hän nukkuisi yövuoron jälkeen ja olisin lähdössä sinne kauppaan eikä itsellä olisi rahaa. Silloinkin ilmottaisin heti hänen herttyään että otin ne rahat.

En tarvitsisi kauppakäyntiä varten, maksan aina kortilla, mutta JOS nyt tilanne, et miehen lompakko on kotona mutta mies ei olis huutomatkan sisällä, niin ottaisin rahat ja kertoisin myöhemmin. Jos olis kuulolla niin sanoisin heti, et mä tarviin käteistä, otan sun lompakosta.

Mun mielestä se sanominen etukäteen tai heti kun siihen on tilaisuus on se oleellinen osuus.

Yhteiset rahat meillä on, joten ei se kyttyrää tykkäisi.
Kohteliasta mun mielestä tietysti kertoa että otin muuten sun lompakosta. Luultavasti mies olisi varannut vartavasten käteistä johonkin juttuun, yleensä käyttää vain korttia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mulla on huono mielikuvitus kun en pysty kuvittelemaan edes tuollaista tilannetta :snotty:
Aivan :). Kun käyn kaupassa, maksan omalla pankkikortillani... Mies saattaa lainata minulta rahaa, kysyy kyllä aina ensin...

Rouva
Meillä on kummallakin omat rahat, en ole ikinä käynyt omin luvin mieheni lompakosta rahaa hakemassa ! Joskus on pitänyt lainata vähän, jos hänellä on käteistä ja minä tarvitsen sitä kiireisesti. Ihan luvan kanssa siis lainata, yleensä antaa rahan mulle itse sitten ! Onneksi erittäin harvoin on tarvinnut toiselta lainata rahaa.

ei mulle tulis mieleen mennä toisen lompakolle ilman sanomatta. Tai tuntuis se jotenkin hullulta niin ja ei sen puoleen, tuskin siellä käteistäkään ois ihan seteleiks asti.... :D
Kysyis se varmaan että mitä touhaan....

Yhteistyössä