Mikä on lastenvaatesuosikkinne,merkki?

myy
en suosi tiettyä merkkiä, ostan sitä mikä miellyttää silmää ja tuntuu käteen hyvältä. nää uudet hm vaatteet on hyviä, kankaat paljon tukevamman olosia ja pitää muotonsa pesusta toiseen. zaran vaatteisiin vähän petyin, kivan näkösiä ja värisiä mutta ekan pesun jälkeen paidan saumat alko kiertää jne.
me&i vaatteet on kivannäkösiä, yksillä kutsuilla käyneenä totesin että juu en todellakaan maksa niistä vaatteista sitä hintaa, vastaavaa saa esim lindexiltä (velour vaatteet esim.) ainiin, mutta tää esittelijä jakso mainita miten heidän velourinsa on ommeltu toisin päin (kangas) niin tuntuu pehmeämmältä kun silittää kädellä, kuin sitten taas lindexin on karheita. mikä estää silittämästä kädellä vaatetta toiseen suuntaan :D ? tai miksi niitä vaatteita pitää paijailla... anyway, merkistä viis, ensisijaisesti ostan sitä mikä silmää miellyttää, toki jos huomaan että materiaali aivan peestä jätän ostamatta.
 
Pidän paljon Gapin, M&S:n sekä Zaran vaatteista. Myös Monsoonilla on aivan uskomattoman suloisia vaatteita, etenkin tytöille! Näitä ostelen lähinnä ulkomailta. Kotimaasta taas ostelen H&M:n, Lindexin ja KAppAhlín lastenvaatteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
mä ihailin ennen me&i vaatteita ja kun tilasin vihdoin,niin en voi kyllä mitenkään sanoa olevani tyytyväinen,paidasta huomasin illalla että oli lähtenyt purkautumaan koko vatsan alueelta kauhea viiru,tytön mekosta lähti ekan pesun jälkeen väri tosi pahasti..

mutta siis vastaus kysymykseen,hennesin vaatteet on ihania,benetton.. :D
mulla on kymmeniä Me&I vaatteita,yhdestäkää ei oo valittamista.Pysyvät uuden näköisinä pesusta pesuun.Ehkä sä oot saanu jonku maanantaikappaleen?
 
Mä en ole netistä tilannut. Suurimmaksi osaksi kirpparilta ja muuten milloin mistäkin. Lego on ollut aina mun kestosuosikka, mutta toinen vielä, jolla on kivan värisiä ja muutenkin kivoja on se joku postimyyntihommeli, olikohan se D&J vai mikä?
 
vieras
En mä tiedä. Meidän paikkakunnalla lastenvaatteita myy lindex, tokmanni ja halpa-halli. Ja kun niistä tulee kuteet ostettua niin, vaatteet on sit sitä merkkiä mitä sieltä nyt sitten sattuu löytymään :D
 
vieras
Tällä hetkellä Katvig ja ej sikke lej. Hiukan vaihtelee. IdaT ja Lego kestää hyvin peruskäyttöä, joten niitä ostetaan myös tasaisesti. Meillä on hoikkia poikia ja siksi housuissa on syytä olla säätövyötärö, kuten Legolla ja IdaT:n tietyissä housuissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tällä hetkellä Katvig ja ej sikke lej.
Peesi. Tilasin erinäisiä vaatemerkkejä tänä syksynä ja Katvig ja ej sikke lej ovat olleet ehdottomasti niistä parhaimmat. Myös Ida T ja Småfolk ihan ok, mutta meandi on ollut pettymys: väri haalistuvat nopeasti. :(
 
TaikaWiitta harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:
Mun lastenvaatesuosikki on käytännöllinen, sopivankokoinen, siedettävännäköinen ja edullinen.
Juuri näin :)
Ja mä löydän näitä vaatteita Lindexiltä, H&M:ltä, KappAhlista, Seppälästä, VapaaValinnasta..merkillä ei väliä!
 
"vieras"
Meillä suositaan Polarn o. Pyretin vaatteita, ykkösvaatteina löytyy Ganttia, Hilfigeriä, Guessiä ja Timberlandiä. Ulkovaatteista Ticket to Heaven on meillä ehdoton ykkönen, myös Polarnin ulkovaatteita on meillä käytössä. Käyttövaatteina päikkärissä 3 vuotiaalla rymyäjällä käytän halpisvaatteita hennesiltä ja lindexiltä, ne ajavat hyvin asiansa eikä harmita kun mustikkakeitot ja vesivärit löytyy paidasta ja housuista.
 

Yhteistyössä