Taidetaan olla melkein naapureita. En oo minäkään Karhunpesässä koskaan käyny ja tuskin koskaan käynkään. Ellei sit mennä yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja keiju:karhunpesä, ei oo kyl koskaan tullu käytyä ja tuskin tuleekaan
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Taidetaan olla melkein naapureita. En oo minäkään Karhunpesässä koskaan käyny ja tuskin koskaan käynkään. Ellei sit mennä yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja keiju:karhunpesä, ei oo kyl koskaan tullu käytyä ja tuskin tuleekaan
Katsoin profiiliasia ja ollaan kyllä eri suunnilta mutta saman nimimen räkälä taitaa löytyä molempien asuin nurkilta
Juups, tuttu paikka..tosin enää en asu sielläpäin, mutta elämäni ekat 18 vuotta asuin..Alkuperäinen kirjoittaja Tianna::wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuttu mestaAlkuperäinen kirjoittaja Renna:Tervehdys, Huhtasuo!Alkuperäinen kirjoittaja satu86:pupujussi
Savonlinnastakos sitä kirjotellaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:oiskohan Olteri tai joku vastaava...
Onx tää siin kaupungin eläinlääkärin liki? Mä oon sit käyny siä jos on.Siis siin Massintien kupeessa?Alkuperäinen kirjoittaja keiju:karhunpesä, ei oo kyl koskaan tullu käytyä ja tuskin tuleekaan
Okei, tyhmä minä, tajusin kurkata profiiliin, ei oo sama karhunpesä.Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Onx tää siin kaupungin eläinlääkärin liki? Mä oon sit käyny siä jos on.Siis siin Massintien kupeessa?Alkuperäinen kirjoittaja keiju:karhunpesä, ei oo kyl koskaan tullu käytyä ja tuskin tuleekaan
Alkuperäinen kirjoittaja ette ikinä arvaa missä se on!:alias Kuuba.
Heippa vaan täältä naapurikunnasta!Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:oisko lähinnä montez, entinen veturi