Mikä on kutosluokkaisen tytön kengän koko?

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Siis onko teidän tytöillä jo kasvanut jalat aikuisen kokoon? Meillä alkuvuodesta 13v täyttävä tyttö ja kengän koko 34-35. Eikös jalkojen kuuluisi kasvaa ensimmäiseksi?

Jääkö nuo tytön jalat sitten tuon kokoiseksi, tuntuu että viime vuodenkin kengät ovat vielä sopivia. Joten eivät ole juuri ollenkaan kasvaneet.
 
"alkup."
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari;29272943:
Riippuu varamasti lapsesta. Mun tytöllä on ollu tuon ikäisenä kengän koko 39 :)
34-35 sillä oli eskarissa :)
No enpä usko, että tytöllä tulee olemaan kengänkoko edes tuon. Mulla on 38 ja lapsen isälläkin aika pieni en muista mutta väliltä 40-42.

Toivoisin, että kengän koko tulisi olemaan edes 36, mutta mielummin 37. Että kasvaakohan jalat vielä 13-16-vuotiaana? Siis tytöillä.
 
"rrr"
Tyttö on nyt 7 luokkalainen eli 13v jalka on 36 ollut jo toista vuotta - kavereilla on 36-42 :)
Pituutta tulee kyllä kokoajan lisää eikä menkat oo alkanu (pituutta elokuussa oli 167cm)
Kaverit on 10 cm lyhempiä tai vajaa 10 cm pidempiä
 
viaras
meillä myös 34-35 ole tyytyväinen vain, naisilla kuuluu olla siro naisellinen jalka, eikä mikään leivinlapio, aikuisella naisella yli 40 on jo katastrooffi koko!:O
 
viaras
meillä myös 34-35 ole tyytyväinen vain, naisilla kuuluu olla siro naisellinen jalka, eikä mikään leivinlapio, aikuisella naisella yli 40 on jo katastrooffi koko!:O
Voi vitsi, enpä tuota tienny kun mun lapsi oli pienempi. Olis pitäny sitoo sen jalat ettei olis kasvanu yli tuon maagisen rajan. Nyt täytyy varmaan leikata sen varpaat pois :kieh: ja omat kanssa kun on tollanen koon 40 lapio. Vitja mikä vajakki oot :kieh:
 

Yhteistyössä