mikä on korrekti aika vastata tekstiviestiin?

  • Viestiketjun aloittaja viestittäjä
  • Ensimmäinen viesti
viestittäjä
Jos aiheena on paha olo ja viestittää omia tuntemuksia.Vai kuuluuko sellaseen vastata ollenkaan?

Eli toisin sanoen toisella on huolia ja toinen ei viestiin vastaa.
 
pha
Alkuperäinen kirjoittaja viestittäjä;24655968:
Ymmärrän ettei aina puhelin ole hollilla tai tilanne sellanen, että ei heti voi vastata mutta 1½h on minusta aika paljon varsinkin silloin jos murheita kertoo.
No herttinen sentään! Mä usein huomaan päivällä tulleen viestin vasta illalla ja jos kello on liikaa, vastaan seuraavana aamuna. Saisi olla ihan kriisitilanne toisella, että iltamyöhällä enää vastaisin.
 
"jenny"
Alkuperäinen kirjoittaja viestittäjä;24655968:
Ymmärrän ettei aina puhelin ole hollilla tai tilanne sellanen, että ei heti voi vastata mutta 1½h on minusta aika paljon varsinkin silloin jos murheita kertoo.
NO 1,5 h on ihan normaali aika olla vastaamatta. Tuon ajan olen helposti esim. lenkillä tai jossain muualla ilman puhelinta tai aikaa vastata.
 
"vieras"
Mä vastaan kun ehdin ja jaksan, pyrin tekemään sen saman päivän aikana kun viesti on saapunut.
Joskus menee pitempäänkin enkä varmasti ala repimään ressiä loukkaantuuko joku nyt jos en vastaa 1,5 TUNNIN sisällä,tsiisus..
 
Riippuu tilanteesta.
Yleensä vastaan henkeviin viesteihin vuorokauden sisällä.
Sellaisiin "tuutko kylään"-tyylisiin pikkuviesteihin vastaan yleensä heti.

Mulla tai mun kavereilla ei kyllä oo tapana mitään vuodatuksia tekstiviestitse lähetellä. Sovitaan tapaaminen ja avaudutaan kasvotusten.
 
"vieras"
Jospa tämä viestittelyn kohde oli niin hämmentynyt avautumisestasi,ettei oikein tiennyt/tiedä mitä siihen pitäisi vastata ja siksi on lykännyt vastaamista?
1,5 h ei todellakaan ole kohtuuton aika olla vastaamatta,ei edes kokonainen päivä.
 

Yhteistyössä