Mikä on kallein vaatekappale minkä omistat?

"vieras"
Hääpuku, maksoi noin 8000 markkaa 12 vuotta sitten. Muuten ostan pääasiassa kirppareilta. Jos ostan kaupasta, niin sitten suosin laatua. En osaa kyllä sanoa mikä on kallein arkivaate, mutta varmaan alle 200 euroa.
 
"vieras"
hääpuku, joka maksoi 200e ja siitä seuraavat on varmaan jotkut satasen kengät. Harvoin ostan mitään vaatetta, joka maksais yli 50e.. poikkeuksena takit&kengät jotka on yleensä siinä 50-100e haarukassa.
 
Mielenkiintoista.
[QUOTE="Mia";25213254]Ai että mun tekis miel maalata jokainen näkemäni Turkistakki spray-maalilla![/QUOTE]

Mitä ajattelet untuvatakeista joihin saatetaan nyppiä täytteet eläviltä linnuilta?
 
"Sheddon"
Käyttövaatteista talvitakki 350e. Toki jostain juhlamekosta olen maksanut enemmänkin.

Mä en ajattele että esim 300e talvitakki on kallis, sen sijaan 300e farkut on kalliit. Mulla kipuraja menee vaatteessa kuin vaatteessa jossakin 150e:n tienoilla, sitä kallliimmat saavat kyllä olla sitten tosi mieleisiä ja hyvä laatuisia. Kalliisiin vaatteisiin kyllästyminen ärsyttää niin ankarasti että mielummin ostan vähän edullisempaa.
 

Yhteistyössä