Mikä on kallein vaatekappale minkä omistat?

No, otsikossa kysymys. Mä eilen ostin ihanan mekon ja yksi kaveri totesi että ihan JÄRKYTTÄVÄ hinta eikä ikinä maksaisi moista yhdestä vaatteesta, toinen sanoi että saitpa halvalla kotimaiseksi design-tuotteeksi. Nyt kiinnostaisi tietää, mikä on palstalaisten käsitys kalliista vaatteesta ja miten kalliita vaatekappaleita te omistatte?

rietas
Mulla ei ole kalliita, ostelen vaatteet halppismyymälöistä ja alesta. Designia mulla ei ole mitään.

Kallein taitaa olla Sinisalon kelkkailupuku -ja siitäkin sai alennusta :D

Duffeliina
Kallein ostamani vaate on Burberryn duffelitakki joka maksoi vuonna 1994 n. 3000mk. Olen käyttänyt takkia joka talvi se jälkeen, kunnon pakkaskelien saapuessa. Takki on edelleen erittäin siistissä kunnossa, hyvää laatua siis.
Köyhän ei kannata ostaa halpaa-joskaan hinta ei todellakaan ole laadun tae.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Varmaan mun bootsit on kallein "vaatekappale" mitä mulla on, ne makso muistaakseni 160€. Pari takkia, jotka mä oon saanut on varmaan kanssa 100 luokka, mut kun en oo niitö ite maksanu, niin en ota niitä huomioon..

lisäys: Nii, juu ja mulle kallis, ehkä tän hetkiseen rahatilanteeseen olis joku 100€ luokkaa, riippuu niin vaatteesta, sen käyttötarkotuksesta ja käyttökerroista minkä miellän kalliiksi. En oo valmis maksamaan hameesta tai mekosta sitä 100€, jos tiedän, etten käytä sitä kuin kerran tai kaksi. Kengistä, takista, toppahousuista tmv. voin sit maksaa kuitenkin sen 100, koska tiedän käyttäväni niitä paljonkin.

Viimeksi muokattu:
"Anne"
Piti tosiaan miettiä ja kauan. Hyvät farkut maksavat yleensä jotain 100€ luokkaa, yksi juhlamekko maksoi 80€, jakkutakki maksoi 130€. Eivät ne minusta vielä kalliita ole. Joskus tekisi mieli ostaa jotkut kengät mutta jänistän jos maksavat jotain 200€-> ja etsin mahdollisesti halvemmat vastaavanlaiset jos mahdollista. Kyllä sitä voisi vaatteista enemmänkin maksaa mitä olen tähän mennessä maksanut, ei vain ole tullut vastaan mitään sellaista joka maksaisi paljoa enempää jonka todella haluaisin. Käyn yleensä aika samoissa vaatekaupoissa ja niissä on ihan keskihintaisia/halpojakin vaatteita. Netin ihmeelliseen maailmaan olen tutustunut vasta hiljain näissä vaateasioissa ja senkin vähän ebayn kautta jossa saa nopeasti etsittyä jostakin vaatteesta halvan version tai muuten vain halpoja ja hyvän näköisiä vaatteita.

"myy"
Hääpuku :D Arvo jotain vajaa tonni, oisko ollut 980e mutta sainpas alennuksella sen hintaan 650e :)

Nojoo, jos tota hääpukua ei lasketa, niin sitten en kyllä tiiä.. En taida omistaa mitään kalliita vaatteita näin muuten.. :D

Yhteistyössä