Mikä on kallein lahja jonka ostatte lapsellenne?

• Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
mul oli 60 e arvonen pet shop talo...
Kuin se noin kallis!
Ite maksoin 29,90(plussa tarjous)
Tosin isoin talo oli 49,90
Oon huomannu että niitä Petshop taloja on nyt joulun alla ainakin tuo 3 eri kappaletta 29.90, 49.90 ja sit on vielä (ainakin) tuo 59.90 minkä meidän tyttö just ehdottomasti halus, eikä noita edellisiä..Tuo 59.90 on uusin malli, se oli joku jumppasali tms..

YÄKKK
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Poika 1v4kk saa meilt puiset kirjain/numero palikat ja muit puisii palikoita + puisen kannellisen säilytysarkun. Kaikki yhteensä 4 ?. Ovat käytettyjä mut tosi hyvä kuntosii. Muut lahjat saa isovanhemmilta, kummeilta... yht. 4-5 kestävää ja kehittävää lahjaa. :heart:
käytettyjä puupalikoita???????? voih :(
Mikä helvetin kultalusikka sulla on perseessäs? Vissiin suhteellisen kiittämätön paska!

just
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Kauhistelkaa.. vaan ihan rauhas pojan lahjaa. Teiän kauhistelut, haukkumiset, säälimiset ym. ei vaikuta yhtään meiän perheen tapoihin. :wave: Kiva ku jotku suhtautuu myönteisesti. :hug: :)
Olin varma, että ootte ostanu jotain ihan karseeta :) Tyyliin typeriä rokkikitaroita tai nintendopelejä tai ukkeleita.. Mä en ainakaan sääli, usko pois :) Mukavaa joulua!

vieras
Meillä molemmat muksut saavat vesivärit, puuvärit, vahaliidut, muovailuvahaa ja sitten taiteiluun sopivaa paperia. Lisäksi löysin molemmille kirpparilta kivat collegepuvut.

Me lähdemme tammikuussa etelään, se jo sinänsä on lahja koko perheelle.

norppa75
5v saa traktorin ja peräkärryn, sellaiset vähän isommat, sisäleikkeihin siis, ei mikään polkujuttu, n. 35?
2,5v saa Mikki Hiiren paloaseman 35?
7kk kallein lahja on joku kirjakerhon kirja mikä tuli jo syksyllä ja nyt pakettiin, 10??

Ihanaa että joku ostaa käytettyjä tavaroita lahjaksi. Meillä nuo pojat oli ihan haltioissaan kun saivat syksyllä mummulta tuliaisiksi ämpärillisen vanhoja pikkuautoja. Ei pienet lapset sitä tiedä onko ne uusia vai ei. kierrätys kunniaan. Me ollaan jopa sanottu sukulaisille että kierrätyslahjat on ihan tervetulleita ja kyllä jotain on tullutkin joskus.

Kallein lahja tokalle on nitendo ds 145e.Isompi ei anna pelata omaansa,kun pilaa sen omat talletukset peleissä ja nyt voivat pelata kahdestaan pokemonpelejä.KIrppareilta ollaa bongattu halvalla ds ja pleikkapalejä.Myös dvd elokuvia ollaan lapsille ostettu kirpparilta käytettynä.Niistä kun ei huomaa ovatko uusia vai vanhoja.Yleensä jouluna ostetaan uutta,kun muuten ei leluja ja krääsää ostella.
Ja rahaa kun ei ole ylimääräisiä,niin lahjojen ostelu on aloitettu jo hyvissä ajoin syksyllä.Kaikki tarjoukset ja poistokorit on käytetty hyväksi.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miun pitäis ostaa sille Rölli tietokone, ei aavistustakaan millä rahalla :snotty:
siis jos ollaan samassa koneessa niin se maksaa alle 50e.

Meillä tällä hetkellä kalleimmat on kai 19,95e. Vielä ehkä miesbarbit molemmille ostettava niin lasten lahjat on ostettu, miehelle ainakin yksi oka maksaa noin 60e miinus alennus.

mamma3
hui kun jollain on varaa satojen ja tuhansien eurojen lahjoihin yhtä päätä kohti!

parhaimpana jäi äkkiseltään mieleen Eemin äidin lahja jota moni kritisoi. Itse mietin kans että ostanko kirpparilta jos löydän sopivia mutta en oo nyt yksin kirppiksille selvinnyt joten jää kai. Lahjat alkaa oleen ostettuna ja yhteensä menee kolmen lapsen lahjoihin noin 200e jos sitäkään.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja mamma3:
hui kun jollain on varaa satojen ja tuhansien eurojen lahjoihin yhtä päätä kohti!

parhaimpana jäi äkkiseltään mieleen Eemin äidin lahja jota moni kritisoi. Itse mietin kans että ostanko kirpparilta jos löydän sopivia mutta en oo nyt yksin kirppiksille selvinnyt joten jää kai. Lahjat alkaa oleen ostettuna ja yhteensä menee kolmen lapsen lahjoihin noin 200e jos sitäkään.
En tiedä lastesi ikää, mutta mun mielestä 200e on paljon kolmelle... 1200mk? No ehkä sulla on siot lapset ja isommat tarpeet :)

vieras
ehkä läppäri opiskelijalle... mutta toi ei oo vielä varma... mut sitä on mietitty. yhdessä miehen kans ostetaan, jos ostetaan. muuten tällä hetkellä kalleimmat on noin 20? luokkaa ( kerrasto, pyjama yms)

Yhteistyössä