Kauhistelkaa.. vaan ihan rauhas pojan lahjaa. Teiän kauhistelut, haukkumiset, säälimiset ym. ei vaikuta yhtään meiän perheen tapoihin. :wave: Kiva ku jotku suhtautuu myönteisesti. :hug:
Oon huomannu että niitä Petshop taloja on nyt joulun alla ainakin tuo 3 eri kappaletta 29.90, 49.90 ja sit on vielä (ainakin) tuo 59.90 minkä meidän tyttö just ehdottomasti halus, eikä noita edellisiä..Tuo 59.90 on uusin malli, se oli joku jumppasali tms..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuin se noin kallis!Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:mul oli 60 e arvonen pet shop talo...
Ite maksoin 29,90(plussa tarjous)
Tosin isoin talo oli 49,90
tietysti joku monen tuhannen euron lahja.Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:jaa´a....jos jättäisin kertomatta
Mikä helvetin kultalusikka sulla on perseessäs? Vissiin suhteellisen kiittämätön paska!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käytettyjä puupalikoita???????? voihAlkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Poika 1v4kk saa meilt puiset kirjain/numero palikat ja muit puisii palikoita + puisen kannellisen säilytysarkun. Kaikki yhteensä 4 ?. Ovat käytettyjä mut tosi hyvä kuntosii. Muut lahjat saa isovanhemmilta, kummeilta... yht. 4-5 kestävää ja kehittävää lahjaa. :heart:
Olin varma, että ootte ostanu jotain ihan karseeta Tyyliin typeriä rokkikitaroita tai nintendopelejä tai ukkeleita.. Mä en ainakaan sääli, usko pois Mukavaa joulua!Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Kauhistelkaa.. vaan ihan rauhas pojan lahjaa. Teiän kauhistelut, haukkumiset, säälimiset ym. ei vaikuta yhtään meiän perheen tapoihin. :wave: Kiva ku jotku suhtautuu myönteisesti. :hug:
siis jos ollaan samassa koneessa niin se maksaa alle 50e.Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miun pitäis ostaa sille Rölli tietokone, ei aavistustakaan millä rahalla :snotty:
Mistä löysit noin halvalla????Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Muumitaliskohan 40?
En tiedä lastesi ikää, mutta mun mielestä 200e on paljon kolmelle... 1200mk? No ehkä sulla on siot lapset ja isommat tarpeetAlkuperäinen kirjoittaja mamma3:hui kun jollain on varaa satojen ja tuhansien eurojen lahjoihin yhtä päätä kohti!
parhaimpana jäi äkkiseltään mieleen Eemin äidin lahja jota moni kritisoi. Itse mietin kans että ostanko kirpparilta jos löydän sopivia mutta en oo nyt yksin kirppiksille selvinnyt joten jää kai. Lahjat alkaa oleen ostettuna ja yhteensä menee kolmen lapsen lahjoihin noin 200e jos sitäkään.