Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mikä on nuorella hyvä palkka?? esim kesätöistä..[/quote
Oliskohan se noin 75% alan mimimipalkasta sellainen normaali. Hyvä on tietty, jos saa minimipalkkaa vaikka ei ole koulutusta tai kokemusta.
10euroa on nuorelle ihan hyväAlkuperäinen kirjoittaja mie:Mikä on nuorella hyvä palkka?? esim kesätöistä..
No mä olen 19 ja ilman ammattia töissä ja 10euroa saan tunnilta ja töitä on koko ajan hirveästi, tässä kuussa tulee palkkaa vähän päälle 3000 Mut opiskelemaan olen lähdössä syksyllä. Mut tuohon palkkaan siis sisältyy kaikki lisät, ilta/yö, pyhä ja lauantai..Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:siis wtf ihan tosiaanko nuorille maksetaan tollasta tuntipalkkaa?
mä en oo tainnu saada yhdestäkään tekemästäni työstä 10e/h ja joo normaaleja töitä oon tehny en mitään akateemisia tai vastaavia
mäkin aloin miettimään että mä oon kaupassa töissä ja olen korkeimmalla palkkaportaalla. Eli palkkani ei tule nousemaan enää lainkaan, se on sama eläkeikään asti. Ja muistaakseni palkka on vähän reilu kymppi...Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:siis wtf ihan tosiaanko nuorille maksetaan tollasta tuntipalkkaa?
mä en oo tainnu saada yhdestäkään tekemästäni työstä 10e/h ja joo normaaleja töitä oon tehny en mitään akateemisia tai vastaavia
siis montako tuntia päivässä teet töitä. Mun tunti palkka on hiukan alle 12 euroo ja töissä 7,5h päivä,että aika helkatin paljon ennemmän pitäis tunteja olla etä sais reilu 3000 kuussa.Alkuperäinen kirjoittaja Lil:No mä olen 19 ja ilman ammattia töissä ja 10euroa saan tunnilta ja töitä on koko ajan hirveästi, tässä kuussa tulee palkkaa vähän päälle 3000 Mut opiskelemaan olen lähdössä syksyllä. Mut tuohon palkkaan siis sisältyy kaikki lisät, ilta/yö, pyhä ja lauantai..Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:siis wtf ihan tosiaanko nuorille maksetaan tollasta tuntipalkkaa?