Mikä on hyvä lahja 5.vuotiaalle pojalle

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis Aamu:
jolla todellakin on kaikki mitä kaupasta saa ja enemmänkin?

me pidettiin sitä ihanana lahjana kun isäni on ostanut meidän pojalle 5-vuotis lahjaksi kellon,rannekellon.ISä sanoi ettei hän lelua osta vaan haluaa että kun kouluun lähtee ja eskariin että oppisi kellon käyttöä..

ja se lahja miellytti meidän pikku miestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
kysy lapselta suoraan että mitä haluisi synttärilahjaksi.. :whistle:

No totuus on tämä, että olen kysynyt ja kysyin myös vanhemmilta. Mutta vastaus oli kaikkiin ehdotuksiini että pojalla on jo sellainen. Juhlat olivat jo.

Ostin sitten sellaisen autojutun joka maksoi ihan kiitettävästi. Tämä sankari oli sanonut juhlissa lapselleni että lelu on ihan tyhmä. Siksi kysyn mitä sitten olisi pitänyt ostaa :ashamed:

Ehkä ei pitäisi pahoittaa mieltä, koska tällä pojalla oli niin hirveästi leluja siellä käydessämme että minä en ihan oikeasti käsitä sellaista. Ja lelut olivat KALLIITA ja niitä oli niin paljon etten ole ennet kellään nähnyt.

Tuli siitä silti vähän paha mieli...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis Aamu:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
kysy lapselta suoraan että mitä haluisi synttärilahjaksi.. :whistle:

No totuus on tämä, että olen kysynyt ja kysyin myös vanhemmilta. Mutta vastaus oli kaikkiin ehdotuksiini että pojalla on jo sellainen. Juhlat olivat jo.

Ostin sitten sellaisen autojutun joka maksoi ihan kiitettävästi. Tämä sankari oli sanonut juhlissa lapselleni että lelu on ihan tyhmä. Siksi kysyn mitä sitten olisi pitänyt ostaa :ashamed:

Ehkä ei pitäisi pahoittaa mieltä, koska tällä pojalla oli niin hirveästi leluja siellä käydessämme että minä en ihan oikeasti käsitä sellaista. Ja lelut olivat KALLIITA ja niitä oli niin paljon etten ole ennet kellään nähnyt.

Tuli siitä silti vähän paha mieli...
olisit antanut vaikka rahana että lapsi olisi itse saanut laittaa tilillensä tai ostaa mitä se haluaa?

se on totta että lapselle kellä on kaikkea on todella vaikea keksiä mitään=(
ja surullista kuultavaa kun toinen ei ole tyytyväinen lahjaansa..:(

 

Yhteistyössä