Valehtelet, tai sitten kortti oli väärennetty.Alkuperäinen kirjoittaja mä:taitaa hassuin olla Nuuskamuikkunen. Oli yhden miehen nimi joka aikoinaan maksoi (amerikkalaisella) luottokortilla ostoksensa kun olin kassalla töissä
Aika paha!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kehtaako kirjoittaakaan, Kulli :xmas:
Nimeä ei tosiaan löydy Nimipalvelusta, mutta luottokorttihan oli amerikkalainen. Jenkkilässä nimen vaihtaminen on helppoa.Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Valehtelet, tai sitten kortti oli väärennetty.Alkuperäinen kirjoittaja mä:taitaa hassuin olla Nuuskamuikkunen. Oli yhden miehen nimi joka aikoinaan maksoi (amerikkalaisella) luottokortilla ostoksensa kun olin kassalla töissä
Kas kun ei väestörekisterissä ole?Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Tänään tuli vastaan RAAKANASSU ja musta se oli erittäinkin hupaisa.
Tällä ei ole sitten tarkotus loukata ketään. Itselläkin sellanen sukunimi, että monet repii huumoria, kuin myös itsekin silloin tällöin.
En tunne Hiivanaista, mutta Iivanaisen kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tsupukka, Pöntinen ja Hiivanainen.
Mun kaveri on Puputti...Alkuperäinen kirjoittaja Jonz:Puputti oli yks ihana. Ja sitten Hönö..
Onhan noita. Jonkun takavuosien iskelmälaulajankin oikea nimi oli muistaakseni...en muista kukaseoliAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:Mä tunnen kaksi Puputtia....Alkuperäinen kirjoittaja Jonz:Puputti oli yks ihana. Ja sitten Hönö..
Mikä Markku Aron oikea nimi on?Alkuperäinen kirjoittaja pupu:Onhan noita. Jonkun takavuosien iskelmälaulajankin oikea nimi oli muistaakseni...en muista kukaseoliAlkuperäinen kirjoittaja LowRider:Mä tunnen kaksi Puputtia....Alkuperäinen kirjoittaja Jonz:Puputti oli yks ihana. Ja sitten Hönö..
Törrö ja kun etunimi on vielä *****