Haikala on oiva sukunimi, olen tässä vuosien myötä huomannut . Riippuu kyllä ihan alueesta, miten huvittava sukunimi Haikala on. En vaihtanut kun naimisiin menin .Alkuperäinen kirjoittaja huuh:Haikala on musta aika hassu. Ja sukunimi mikä on musta jotenkin ällöttävä on Sikiö.
Muuttikohan se sitten Tampereelle, kun mun entisessä kotikunnassa on ollut yhtäaikaa eläinlääkäri Härkönen, rovasti Kalmanlehto ja kunnanlääkäri Valtimo.Alkuperäinen kirjoittaja ex-tamperelainen:Tampereen Pispan seurakunnassa oli pappina Kalmanlehto
Niikan yläasteen ex rehtori, kentiesAlkuperäinen kirjoittaja vieras:***** Vaari on olemassa!
mulla meni ihan ohi? Miksi on hauska?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Puolanka, Puolakka
Eiks joku tiedä..Penistä kutsutaan ainakin Savossa Lerssiksi..vissiin muuallakin suomessaAlkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä sori:mikä mielleyhtymä sulle siitä syntyy????Alkuperäinen kirjoittaja Pyykkivuoren Kuningatar:Nyt en jaksa millään lukea kaikkia 24 sivua, mutta Lerssi on kyllä kaikkein hauskoin tähän saakka vastaan tulleista
Tämä on paikkakunta, osa Sipoota..Alkuperäinen kirjoittaja mä:Hinthaara
kato nimipalvelusta josset usko...Alkuperäinen kirjoittaja diba:Oliko..?Alkuperäinen kirjoittaja viv:Melamies.... Sad but true
Uskon uskon! Kysyin vain, että oliko nimensä veroinen, melamies..?Alkuperäinen kirjoittaja viv:kato nimipalvelusta josset usko...Alkuperäinen kirjoittaja diba:Oliko..?Alkuperäinen kirjoittaja viv:Melamies.... Sad but true