Seychellit
Huspati Huta 12.12.2010 #52 Crater Lake Oregonissa. Niagara ja Grand Canyon ensimmäisellä kerralla. Nämä ovat olleet vaikuttavia paikkoja, ei niinkään eksoottisia.
Crater Lake Oregonissa. Niagara ja Grand Canyon ensimmäisellä kerralla. Nämä ovat olleet vaikuttavia paikkoja, ei niinkään eksoottisia.
as if 12.12.2010 #54 Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;22647539: strippibaari Click to expand... Mä olen ollut töissä strippibaarissa ja nukkunut privaattikopissa päiväunia (Olin maskeeraajana yhdessä leffassa ja muutama kohtaus kuvattiin strippibaarissa)
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;22647539: strippibaari Click to expand... Mä olen ollut töissä strippibaarissa ja nukkunut privaattikopissa päiväunia (Olin maskeeraajana yhdessä leffassa ja muutama kohtaus kuvattiin strippibaarissa)
"vieras" 12.12.2010 #56 Azerbaidzan. Aika eksoottinen oli myös matka sinne junalla Pietarista (silloisesta Leningradista)
"Moonbell" 12.12.2010 #57 Irlanti. Mulle se oli oikeasti eksoottinen kokemus. Ei täällä suomessa vaan ole niin upeita kirkkoja ja vanhoja rakennuksia.
Irlanti. Mulle se oli oikeasti eksoottinen kokemus. Ei täällä suomessa vaan ole niin upeita kirkkoja ja vanhoja rakennuksia.