Ui, kuinka olet piskuinenAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:17,3
juu armoa tänne kans mä oon 43v hommaa on saada vauvan jäljiltä kuntoon mut parempaan päin joAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Miks vaan laihat vastaa
*muoks* vielä on 27 :ashamed: Mutta hei mulla oli vielä tammikuussa 34, että saanhan armoa
No mut sun painoindeksiin olisin tyytyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Samoyed:juu armoa tänne kans mä oon 43v hommaa on saada vauvan jäljiltä kuntoon mut parempaan päin joAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Miks vaan laihat vastaa
*muoks* vielä on 27 :ashamed: Mutta hei mulla oli vielä tammikuussa 34, että saanhan armoa
Mä oon lihotus kuurilla, ennen bmi oli 16,5 nyt tullut 2kg ja nousi silllä jo yli 17Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ui, kuinka olet piskuinenAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:17,3
kiitos kohteliaisuudesta pelasit päivän mun iäs jo joutuu taisteleen et saa pois raskauden jälkeen vaikkei noussu kun 14 kg.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No mut sun painoindeksiin olisin tyytyväinenAlkuperäinen kirjoittaja Samoyed:juu armoa tänne kans mä oon 43v hommaa on saada vauvan jäljiltä kuntoon mut parempaan päin joAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Miks vaan laihat vastaa