Tällaiseen työhön lähti hakemus just Tuliterä trukkikorttikin on taskussaAlkuperäinen kirjoittaja jybis:trukinkuljettaja,varaston hoitaja :xmas:
saisko sulta kysyä yv:nä neuvoa..Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Diplomi kosmetologi
Saa =)Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:saisko sulta kysyä yv:nä neuvoa..Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:Diplomi kosmetologi
kivaa hommaa on tuo,ainakin mä tykkään..Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Tällaiseen työhön lähti hakemus just Tuliterä trukkikorttikin on taskussaAlkuperäinen kirjoittaja jybis:trukinkuljettaja,varaston hoitaja :xmas:
Trukilla ajo vähän jännittää vielä, mut uskon et siihenkin opin nopeaan kun vaan saa harjoitella rauhassa.. Nykyisessä työssä ajoja ei pääse kertymään paljoakaan :/Alkuperäinen kirjoittaja jybis:kivaa hommaa on tuo,ainakin mä tykkään..Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Tällaiseen työhön lähti hakemus just Tuliterä trukkikorttikin on taskussaAlkuperäinen kirjoittaja jybis:trukinkuljettaja,varaston hoitaja :xmas:
samaa ammattia vissiin ollaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:maatila yrittäjä
Minä myös..... kollega, tosin jo projektisihteeristä projektiassistentiksi muuttunut .Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:Projektisihteeri. Ei välttis ihan oikea nimike kuvaamaan työtä, johon kuuluu projektien taloushallinto, maksatuksista huolehtiminen, maksatus, laskutus yms.
sama juttu. Sairaanhoitajax pääsin opiskeleen mutten taida mennä kun on niin surkee palkka kun vertaa vaativuuteen ja raskuuteen..Alkuperäinen kirjoittaja äizkä83:lähihoitaja, tosin tällä hetkellä äippälomalla.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Minä myös..... kollega, tosin jo projektisihteeristä projektiassistentiksi muuttunut .Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:Projektisihteeri. Ei välttis ihan oikea nimike kuvaamaan työtä, johon kuuluu projektien taloushallinto, maksatuksista huolehtiminen, maksatus, laskutus yms.