Mikä on ammattisi

Olen kaupallisella alalla esimiehenä ja kouluttajana. Välillä olin it-alalla asiantuntijatehtävissä.

Ja ei, en tykkää. Pidän kyllä kovasti siitä miten työ haastaa jatkuvasti, mutta olen jo muutaman vuoden tuuminut että tahtoisin tehdä työtä jolla olisi jotain oikeaa merkitystä, enkä vain olisi tienaamassa rahaa jollekin toiselle.

Joten, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan (milloin menisi? :D) niin ensi syksynä irtisanoudun samalla kun äitiysloma päättyy ja katselen ihan uudenlaisia juttuja.
 
Kosmetologi ja koulutettuhieroja, maskerausopintoja 1,5v. Olen yrittäjä ja en voisi edes kuvitella tekeäväni muita töitä, eli siis pidän työstäni hyvin paljon! sitten kun fysiikka ei enää pelaa yhtä hyvin, niin toki voisin siirtyä opetus/koulutus puolelle.
 
"jeba"
kokki, ja pidänpä hyvinkin työstäni. tällä hetkellä palvelukeskuksen keittiössä, ja on ilo nähdä päivittäin vanhuksia mm. sotainvaliideja syömässä ja nauttimassa omista tekeleistä :)
 
Ammattini on pitkän koulutuksen myötä saatu, mutta alalla ei ole töitä. Teen työkseni aivan muuta, joka ehkä hyvällä mielellä ajateltuna liippaa koulutustani jollain leveällä katsannolla ajatellen.

Pidän työstäni todella paljon. Omaa ammattiani en edes haluaisi tehdä työkseni, mutta onneksi se tarjoaa melko laajan yleissivistyksen ja hyvin laajan perspektiivin katsella ja kokea maailmaa. *selittää hän, ettei koulutus ole hukkaan heitettyjä vuosia suinkaan*
 

Yhteistyössä