Mikä Omega tuote käy sekä aikuiselle että lapselle?

Kyseessä siis jo 10,5v. lapsi. Onko kukaan ostanut prisman tuotteita näitä.
Nuorempi syö lasten tuotteita, mut isompi nielasee joka tapauksessa, joten kävisi joku muukin tuote. luultavasti edullisempiakin.

Enkä halua saarnaa, syökää kalaa!!! Ku se ei vaan meillä kaikille niin maistu. Kiitos!! =)
 
vitamaria
Kaikki kalaöljylapselit ovat turvallisia ja sopivia myös lapsille. Kaikkein suurin omega pitoisuus on kuitenkin Vitamarin tuotteessa, sitä meillä käytetään :) Se on aika iso kapseli tosin, mutta ei ole ainakaan meidän lapsilla vaikeuksia ollut niellä se veden kanssa.

Vaikka söisi 2 kertaa viikossa kalaa, on kalaöljykapseleiden käyttö suositeltavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: orjatar
"vieras."
Meillä ei 10 vuotias ja 6 vuotias saa nieltyä kapseleita, niin meillä otetaan lysin sitruunanmakuista kalaöljyä nestemäisenä. Minä ja isompi poika otetaan se teelusikallinen ja pienemmäle annan puolet siitä määrästä, koska on vahva kalaöljy.
 
  • Tykkää
Reactions: orjatar
Luulen että meillä pitäsi kokeilla ensin vähän pienemmillä kapseleilla. Vaikka neiti hyvin nieleekin tabletteja.
Kun sulla kokemsta, niin osaatko sanoa jos suositusannos on 2-3 kapselia, niin riittääkö lapselle esim. 1?
Oletko mistä tämän Vitamarin ostanut? Kaupasta vai apteekista? =)

Siis tämä "vitamarialle" =)
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras.";29520897]Meillä ei 10 vuotias ja 6 vuotias saa nieltyä kapseleita, niin meillä otetaan lysin sitruunanmakuista kalaöljyä nestemäisenä. Minä ja isompi poika otetaan se teelusikallinen ja pienemmäle annan puolet siitä määrästä, koska on vahva kalaöljy.[/QUOTE]

Tämäkin kuulostaa hyvälle vaihtoehdolle. =) Kauan pullo kestää??
 
Lysin sitruunanmakuista meilläkin syödään ja hyvin kelpaa. On edullisempaakin kuin kapselit. Joskus kaupan maistiaisissa lapsen testasivat jotain kalanmuotoisia kapseleita eivätkä ihastuneet. Ja tätä saa marketista halvemmalla kuin apteekista.
 
  • Tykkää
Reactions: orjatar

Yhteistyössä