Mikä olisi reaktiosi jos menisit kotio

  • Viestiketjun aloittaja He
  • Ensimmäinen viesti
tjaa
Hakisin matkalaukun esille, pakkaisin täydessä hiljaisuudessa naama punaisena helottaen. Kävelisin lasten kanssa ovesta ulos ja ottaisin miehen auton ja lähtisin. Soitelkoot perään, en vastaisi puheluihin ainakaan kuukauteen.
 
Luultavasti ottaisin lapset mukaan ja lähdettäis välittömästi. Takas ei mentäis. Pistäisin jonkun hakemaan meidän tavarat. Majailtais sit vaikka mun vanhempien luona aluks jos en muuta keksisi.
 
LD harmaana
no sillee on käyny et ex hoiteli mun kaveria kun mä nukuin.Heräsin se akka otti turpiinsa viskasin pihalle.sitte sai ukko parit samppanjalasit päinnäköä :D ja pihalle.Tavarat sai kerätä parvekkeen alta
 
JONSERED Karhunkantaja
Keittäisin kahvit ja istuisin alas. Saattaisin tarkistaa lääkitykseni...

Ja menisin uudestaan tsekkaamaan, josko tilanne on todellinen. Jos olisi, kutsuisin kahville.
 
Millipidetär
mä sekoisin ihan totaalisesti, varmaan raapisin ämmältä silmät irti ja vetelisin päin korvia niin helvetin kovaa et teholle joutuisi... sitten kävisin varmaan miehen kimppuun ja satuttaisin ja lujaa... jos mun kotini liattais tolleen niin mä kyllä hermostuisin siitä aikalailla... Luotan mieheeni niin täysillä joten siinä tilanteessa tuntuisi varmasti että elämältä lähtisi pohja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja LD harmaana:
no sillee on käyny et ex hoiteli mun kaveria kun mä nukuin.Heräsin se akka otti turpiinsa viskasin pihalle.sitte sai ukko parit samppanjalasit päinnäköä :D ja pihalle.Tavarat sai kerätä parvekkeen alta
oikeanlaista toimintaa :xmas:

se naikkonen vielä soitti mulle itki ja uhkas hyppää junan alle..sanoin et senku hyppäät oota hetki ni tulen kattomaa :ashamed:
ex valitteli jälkeenpäin että naamassa on pieni arpi sanoin et juu kohta on isompi :kieh:
mä kun suutun ni olen joskus aika tulinen :whistle:
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Keittäisin kahvit ja istuisin alas. Saattaisin tarkistaa lääkitykseni...

Ja menisin uudestaan tsekkaamaan, josko tilanne on todellinen. Jos olisi, kutsuisin kahville.
Uskomatonta itsehillintää :eek: :D
 
Borkku
Sanoin muijalle et hänelle on muutama sekuntti aikaa haihtua mun talosta, eikä kannata alkaa rääpiä vaatetta päälle. Miehelle sanoin et turha lähtee vielä mihinkään.

Tämä tapahtui -80 luvun lopulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja LD harmaana:
no sillee on käyny et ex hoiteli mun kaveria kun mä nukuin.Heräsin se akka otti turpiinsa viskasin pihalle.sitte sai ukko parit samppanjalasit päinnäköä :D ja pihalle.Tavarat sai kerätä parvekkeen alta
oikeanlaista toimintaa :xmas:

se naikkonen vielä soitti mulle itki ja uhkas hyppää junan alle..sanoin et senku hyppäät oota hetki ni tulen kattomaa :ashamed:
ex valitteli jälkeenpäin että naamassa on pieni arpi sanoin et juu kohta on isompi :kieh:
mä kun suutun ni olen joskus aika tulinen :whistle:
:LOL:
Sä oot loistava :D
 

Yhteistyössä