Mikä olisi moraalisesti oikein???

  • Viestiketjun aloittaja harmaana nytten
  • Ensimmäinen viesti
harmaana nytten
Meille sattui miehen kanssa viimeyönä vahinko,ehkäisy siis petti.(kondomi) Nyt mies haluaisi katumuspillerit,mutta kun mä en ole varma haluaisinko niitä ottaa.. :( Mulla kuitenkin vauvakin haaveissa tulevaisuudessa.

Kannattaisiko mun vain myöntyä ja hakea pilsut vai olla hakematta??Olisi väärin lopettaa raskaus jos se tästä alkaisi.
 
No vaikea sanoa mitä sä tekisit, mutta itse vastaavassa tilanteessa ehkä kuitenkin hakisin ne pillerit. Eihän välttämättä mitään raskautta ole edes alkanut, mutta niin kauan kun me käytetään ehkäisyä, on tarkoitus tosiaan ehkäistä raskauden mahdollisuus.
 
Musta se ei missään nimessä olisi mitenkään väärin, mun mielestä olisi hyvä suunnitella yhdessä, milloin vauvoja halutaan. Jos vauva on jo tulossa, niin sitten on vastuu kannettava, mutta vielähän tuota peruutusnappia ehtisi painaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Musta se ei missään nimessä olisi mitenkään väärin, mun mielestä olisi hyvä suunnitella yhdessä, milloin vauvoja halutaan. Jos vauva on jo tulossa, niin sitten on vastuu kannettava, mutta vielähän tuota peruutusnappia ehtisi painaa.
Näin mäkin ajattelen! Ja se päätös pitää syntyä teistä molemmista,Ja eikö näissäkin ole se aikaraja millon viimeistään pitäisi pillerit ottaa?
 
viiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Et tietenkään mitään pilleriä hae, jos vauvasta haaveilet.
Turha sen ukon on mitään kitistä, iteppä ruikki liemiään.
Olishan se kuitenkin kivempi olla molempien päätös että nyt saa lapsi tulla ja ehkäisy nurkkaan.
En hyväksy aborttia oikein mitenkään mutta tuo katumuspilleri mielestäni menettelee jos ehkäisy pettänyt.
Aika epävarma ehkäisy muuten jatkuvasti käytettynä kodomi, vaikka voihan muutkin pettää!
Kannattaa tehdä nopea päätös jos ei olla lapsen tuloon varauduttu!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Et tietenkään mitään pilleriä hae, jos vauvasta haaveilet.
Turha sen ukon on mitään kitistä, iteppä ruikki liemiään.
Olishan se kuitenkin kivempi olla molempien päätös että nyt saa lapsi tulla ja ehkäisy nurkkaan.
En hyväksy aborttia oikein mitenkään mutta tuo katumuspilleri mielestäni menettelee jos ehkäisy pettänyt.
Aika epävarma ehkäisy muuten jatkuvasti käytettynä kodomi, vaikka voihan muutkin pettää!
Kannattaa tehdä nopea päätös jos ei olla lapsen tuloon varauduttu!
Kivempi ja kivempi, ei niistä ukoista ikinä tiedä halusivat lapsen tai ei. Aikamoisia tuuliviirejä.
Nainen sen lapsen kuitenkin tekee, ja siitä vastuun kantaa, joten sunhan päätös se on.

 

Yhteistyössä