Mikä olisi hyvä villahaalari n. 1,5-vuotiaalle?

Meillä on sekä 1,5v. pojalla ruskovillan 90 senttinen että Greenhill 80 senttinen ja tuntuvat olevan aika samankokoiset. Hyviä haalareita molemmat, tykkään enemmän ehkä tosta ruskovillasta kun se on sellainen istuvamman mallinen olematta kuitenkaan liian slim. Tuoreita mittoja ei oo pojasta kun neuvola on vasta kohta mutta muuten 86cm vaatteet on nyt just sopivia.
 
No esim. huuto.netissä on tälläkin hetkellä varmaan kymmenen ruskovillan haalaria myynnissä, siletä oon mäkin ostanut noi molemmat! On meinaan turkasen kallis haalari muuten, olisko ollut 57e... mutta saa sen uutenakin netistä tilattua tai jälleenmyyjältä (käy kattoo www.ruskovilla.fi). Greenhill ei mielestäni taida olla merinovillaa mutta pehmonen sekin on. Ei tietoa mistä sen saisi uutena... Kivat-haalarit on musta elvästi karheampia mutta hintakin on alhaisempi.
 
Ruskovillan puolesta liputan minäkin!! On muuten ollut aivan ykkösvalinta, istuu mukavasti lapsen päälle eikä ole puvun alla sellainen liian paksu eikä liian tönkkö.Ei kutita ja pitää varmasti lämpimänä.
Mutta ei ole mulla kokemusta paremmasta, yhtä hyviähän ne voi olla muutkin.
Kallis pirulainen tuo haalari on, mutta joka sentin arvoinen kyllä, ja yleensä saa myytyä myös ihan hyvällä hinnalla eteenpäin, jos on oikein huollettu.
Koot pitävät siinä ihan hyvin paikkaansa, paitsi ei ole 86 eikä 92, menee tasaluvuissa
 
ruskovillan puolesta liputtaja täälläkin!!! paitsi meillä ruskovillan villahousut ja paita luomuvillasta. olen todennut paidan ja huosut 1,5v tytöllä hyvin toimiviksi, koko 90cm. hinta on mutta sen väärti, ja saahan ne sitten myytyä kun ei enää tarvii...
 

Yhteistyössä