kuin ämmä?
Mukamaspipsa 19.02.2008 #5 Ukko? Äijä? Tai jätkä? Ainaki nää oli entisessä kotikaupungissani loukkausta tarkottavia...
Kotilehmä 19.02.2008 #10 No oliskohan se se Ämmä, ei minun mies ainakaan tykkää kun sanon joskus että se nalkuttaa kun akat :kieh:
No oliskohan se se Ämmä, ei minun mies ainakaan tykkää kun sanon joskus että se nalkuttaa kun akat :kieh:
Miri 19.02.2008 #11 Mä olen mieluummin ämmä, kun kissa...ämmässä on sentään jotain sointia, kissa on...noh..halventava...
Mä olen mieluummin ämmä, kun kissa...ämmässä on sentään jotain sointia, kissa on...noh..halventava...
vieras 19.02.2008 #13 Alkuperäinen kirjoittaja M: Retku. Click to expand... Mun mielestä tää on aika loistava!
Kiin 19.02.2008 #17 Alkuperäinen kirjoittaja Miri: Mä olen mieluummin ämmä, kun kissa...ämmässä on sentään jotain sointia, kissa on...noh..halventava... Click to expand... Samoin! Ämmässä on munaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja Miri: Mä olen mieluummin ämmä, kun kissa...ämmässä on sentään jotain sointia, kissa on...noh..halventava... Click to expand... Samoin! Ämmässä on munaa B)
Borkku 19.02.2008 #18 Mulle toi ämmä ei oo paha juttu se ku kuuluu määrättyyn murteeseen eli ei oo mikään haukkuma ei oo kyl akkakaan.
Mulle toi ämmä ei oo paha juttu se ku kuuluu määrättyyn murteeseen eli ei oo mikään haukkuma ei oo kyl akkakaan.
vieras 19.02.2008 #20 söpöliini. Miehet vihaavat sitä että sanotaan söpöiksi. haluavat kai olla komeita mieluummin
Pimpula 19.02.2008 #22 No kyllä ne taitaa ottaa nokkiinsa jos neitiks kutsuu tai "hieman hintahtava" kolahtas aika hyvin...
A shadieeyah 19.02.2008 #23 ämmä tai neiti takasin miehestä neiti=homomainen ämmä=nalkuttaja tai sitten golfpallo(=kiertää reiältä reiälle)
ämmä tai neiti takasin miehestä neiti=homomainen ämmä=nalkuttaja tai sitten golfpallo(=kiertää reiältä reiälle)