mikä olis hyvä paino 168cm pitkälle naiselle

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
nääpä on ihan anorektikon kokoisia kaikki mammat tääl, ite saman pituisena toivoisin painavani n.65-67kg, tällä hetkellä on raskauden jälkeisiä kiloja vielä muutama pudotettavana.
 
vieras
Jessus! Onko kaikki täällä palstailevat tosiaan noin laihoja?? Vai eikö isommat "uskalla" vastata??

Minä olen 168,5cm (ellen ole vanhuuttani menny kasaan ) ja painoa tällä hetkellä 69kg. Tarkoitus on tiputtaa vielä -4kg. JA jos tuntuu siltä niin ehkä vielä muutama (n. 5kg). Mutta sitten olen kyllä TOSI laiha, enkä kuitenkaan miltään luuta-nahkaa-naiselta halua edes näyttää:/
 
Olen 168cm pitkä ja painan 55kg.Siitä alemmas mun paino ei saa mennä.On mun mielestä MULLA ruman näköistä muuten.Mä käyn ylipäätään äärimmäisen harvoin punnitsemassa itseäni.Kyllä peili ja vaatteet-ja oma mieli kertoo onko oma paino sopiva vai ei! =)
 
Minä olen 158cm pitkä ja ylipainoinen. Tavoitteeni on kuitenkin ensin 65 ja jos vielä rutistaisi 60 kiloon. Sen alemmaksi en missään nimessä haluaisi. Ennen lapsiani painoin noin 65 ja omasta+ muiden mielestä ok. Minulla on muotoja enkä halua olla liian hoikka ja rinnaton.
 
Mä oon 161cm pitkä ja painan 61kg välillä vaihdellen 57-62kg vaate kokona mulla menee vaatteista riippuen 40-42 ja oon oikeen tyytyväinen painooni.Vaikka tosin kahden synnytyksen jälkeen mahaan on jääny vähän makkaroita etten ihan bikineissä tai matala vyötäröisissä housuissa kehtais kulkee.
 
canislupus harmaana
Siis paino riippuu ihan kropasta ja lihasmäärästä. Ise olen 163 pitkä, painan n. 70 kiloa ja mulle menee vaatteet 38/40 enkä mitenkään lihavalta vaikuta... Enkä ikinä haluaisi painaa alle 65 kiloa. Eli kattokaa peiliin älkääkä vaakaa tuijotelko.
 
BMI taulukoiden mukaan, jos menee yli 70 kiloa, niin on lievää ylipainoa. Että kaikki sen alla on normaalia... tai siis korjaan....jos menee alle 53, niin sitten taas on alipainoinen. Aika haarukka tuossa "normaalissa" on :) Itse olen 168 ja painan 62kg
 
vieras
166 cm ja painan n. 56 kg.
Totta puhuakseni, olisin tyytyväisempi jos saisin pari kiloa pois.
Kaikki rasva kertynyt lantiolle. Tissejä minulla ei ole ollenkaan :(
Ylä-ja alavartalo täysin eriparia.
 
Vaakalauta
No älkää liikaa sitä vaakaa tuijottako...minä ja hyvä ystävä ollaan juuri about ap:n pituisia kumpainenkin, minä painan 57 kg ja kaveri 10 kg enemmän. Kuulostaa hyvältä? Todellisuus: ystäväni harrastaa urheilua, sillä on timmi ja lihaksikas kroppa ja NÄYTTÄÄ hoikemmalta kuin minä (lukuunottamatta mun rimppakinttuja). Itellä löltsis mahankellukka ja lelluahteri, että repikää siitä =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mä oon ton pituinen ja painan 51kg. Tyytyväinen olen :)
168 cm / 51 kg olet alipainoinen.
Painoindeksisi on: 18.1

Se tarkoittaa, että painosi on normaalia alhaisempi. Sinulla on suositukseen nähden alipainoa 1.2 kiloa

Normaalipainoisen painoindeksi on välillä 18,5 - 24,9.
 

Yhteistyössä