Mikä oli mieleisenne lahja tänä jouluna.

Keittiönoita
Kaikki. Mutta ekana käyttöön otin likalta saamani kirjan Noitavainot Euroopassa. Huomenna, kun alkaa taas kokkailut, käyttöön tulee junnulta saamani kolme kulhoa. Ja loppuviikosta faijalta saamani lihamylly.

Milla
En ole vielä avannut kaikkia lahjoja, mut luulisin saavani paistinpannun ja seinäkellon.Niitä toivoin.

Parasta aatossa oli rauhallisuus ja joulukirkossa käynti vuosien tauon jälkeen!

vieras
Silikoninen leivinalusta jonka saa näppärästi rullalle kaappiin.

En tosin montaa pakettia saanutkaan, kuten olin toivonut (ettei mitään tarpeetonta tai ylimääräistä).

Ihan
sovitusti jäi tänä vuonna meidän aikuisten materiaaliset lahjat vaihtamatta, lapset sen sijaan huomioitiin entiseen malliin. Kyllä parasta joulussa oli ehdottomasti se, että ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen saan viettää koko joulun kotona perheeni parissa, päivääkään ei tarvitse töissä viettää! :heart:

Kaikki saamani lahjat olivat mieleisiäni. Erityisen kivoja oli yhteislahja mulle ja miehelleni, 2 leffalippua ja 50 e, kuoressa teksti "illanviettoa kahdelle" :) . Mun on pitänyt jo kauan ostaa uusi kukkaro. Sain juuri sellaisen kuin haluaisin (ihmiseltä, joka mun tietääkseni ei mitenkään voinut tietää tuosta tarpeestani), sisällä taas 50 e rahaa ja viesti, että sillä ostetaan vain itselle... Mun mielestä noissa oli kiva ajatus :) .

Yhteistyössä