Mikä ohjeelma teillä tänään?

Meillä: nyt värjään tukkaa, meen koht pesemään pois ja saman tien keskustaan lasten ja äidin kanssa, shoppailemaan ja syömään, sitten noin 4lta mennään Tampereelle miehen kanssa ja 8lta-9lta töihin mä meen ja mies menee laitamaan laminattiin, tylsää ja vähän kiireinen päivää
 
hauska ja jännä päivä tänään
puristelin äsken naamasta finnit. keittelen just perunoita ja kohta teen soosin. sitten kuuntelen radiota ja otan nokoset. iltapäivällä poljen äiteetä kattoon palvelutaloon. illalla rasvaan jalkojen känsät ja kattelen telkusta seitsemän.
 
hips
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
onko totta että savanna on strippari?
pitkää aika en ole ollut, mut eilen mua pyydettiin niin nätisti yhteen paikkaan ja kun mä sanoin joskus voin niin koko vko taas varma olen
joo en pahalla kysynyt,ihan utelias olin kun kuullut että olisit tanssija...=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Te olette kyllä niin perventtiiliä sakkia, että mä lähden nyt heti nyppimään niitä rikkaruhoja, ei tää päivä muuten etene :snotty: :saint:
Muista riiputtaa niitä ruhoja kans ni tulee mureaksi. :D Sopivasti vaik justiinsa juhannusgrilliin.
No niin, tottakai tähän väliin piti vielä sattua hupaisa pieni kirotusvihre :ashamed:

Eli ensin ne rikkaruhot, ja sitten vähän vauhtia siihen metwurstiin.
Menee ihan ruualla leikkimiseksi koko päivä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hips:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
onko totta että savanna on strippari?
pitkää aika en ole ollut, mut eilen mua pyydettiin niin nätisti yhteen paikkaan ja kun mä sanoin joskus voin niin koko vko taas varma olen
joo en pahalla kysynyt,ihan utelias olin kun kuullut että olisit tanssija...=)
mut jos mä jopa jatkan välillä niin mulle sanoivat pitää sitten vielä laihtua, mä muuten olen laihaa, mut nyt strippariksi taas epäsopiva eli lavalle....
mä teen erilaiset työt kyllä ja se on yks muiden ohella, mä vaan saan liikunta ja rentoudun siellä, sen takia ehkä välillä kuitenkin voin sen tehdä, mut jossain vaiheessa varma oikeasti lopetan sen kokonaan, ikä on kuitenkin jo 25, 26koht ja sinne tarvi olla jotain 19
 
miu
tyttö kipeänä(2v),koht päikkäreille,sillä välin siivoilen vähäsen ja kuhan neiti herää ja mieskin töistä tulee syödään ja sit koti-ilta,ajattelin viel illaksi leipoa jotain=)
 
Synttärisankari tossa pelailee, vauva (ihan kohta kyllä taapero... ) nukkuu ja me äidin kanssa hetki lepuutetaan tässä. Sitten kun tyttö herää, lähdetään ostamaan pojalle synttärilahja ja pihalle kukkia, sen jälkeen luvassa pihahommia. :)
 

Yhteistyössä