Mikä ohjeelma teillä on tänään?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"yks"
Kohta ruuan laittoa, sitten vähän oleskelua tyttösten kanssa ja alkuillasta anoppilaan, jossa ohjelmassa pitkä kävelylenkki anopin kanssa ja sauna :) varmaan se anoppi on leipassut jotain hyvääkin.
 
"vieras"
Aamulla käytin koiran lenkillä kuopuksen kanssa, käytiin metsälammella syöttämässä sorsia. Sitten hain esikoisen kaverin meille leikkimään, kävin kaupassa ja rupesin kokkaamaan ja leipomaan. Uunimunakasta savuporosta ja kanttarelleistä ja omenaluumupiirakkaa, siinä sivussa valmistui myös pastakastike. Nyt relataan vähän sitten vien esikoisen kaverilleen halloween-bileisiin ja menen itse kuopuksen kanssa sillä välin uimaan, saapahan mieskin välillä omaa aikaa ja rauhaa). Illalla vietetään sitten omaa hämärän hyssyä koko perheellä, valot pois, kynttilöitä ja taskulamppuja ja hyvää ruokaa ja ehkä lasten leffa.
 
Ruoka kohta valmis, mies taisi juuri saada kuopuksen nukahtamaan eli päästään isompien lasten kanssa syömään. Mies oli aamupäivän tytön kanssa pyöräretkellä ja kampaajalla, itse siivoilin ja kävin esikoisen ja kuopuksen kanssa koiraa lenkittämässä.

Mies lähtee varmaan ruuan jälkeen tytön tai mahdollisesti myös esikoisen kanssa jonnekin. Itse jään kuopuksen kanssa laiskottelemaan ja neulomaan, tehdään myös pidempi lenkki koiran kanssa . Iltasesta pizzojen tekoa ja leffaa.
 
olen jo ulkoillut tytön ja koiran kanssa, kun mies toipuu edelleen eilisistä pikkujouluista :D illan löhöän uudella ihanalla sohvalla, syön sipsejä ja katon kauhuleffoja. Pitäs mennä ostamaan äitiysvaatteita(tai siis pelkät äitiyshousut), mut luulen, et se jää huomiselle.

en meinaa tehdä mitään erikoista, oli senverran rankka työviikko, että olen levon ansainnut.
 
"vieras"
Pyykinpesua, kun on pinoa kertynyt ja ahdistuksessa rypemistä. Mies poissa, minulla joku masis alkamaisillaan ja en oikein osaa olla yksin (tosin ei tähän seurakaan oikein auta).
 

Yhteistyössä