Mikä numero olet syntymäaikasi perusteella?

• Viestiketjun aloittaja numerologiaa
  • Ensimmäinen viesti
8
Luonteenomaista on organisointikyky, sisukkuus, jyrkkyys, itsepäisyys, kunnianhimo, tehokkuus, realistisuus, energisyys ja käytännöllisyys.
Ongelmia synnyttävät ahneus, tasapainottomuus, ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus.

Tummennetut pitää varmaan paikkansa, mutta muita en menis alleviivaamaan..

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
1
Luonteenomaista on kunnianhimo, tehokkuus, yritteliäisyys, itsevarmuus, rohkeus, kekseliäisyys, itsekeskeisyys ja päättäväisyys.
Ongelmia synnyttävät kärsimättömyys, dominointi, omahyväisyys ja aggressiivisuus.

:LOL:
Tämä tuli mulle kans :snotty:

2+2+9+1+9+7+9=39
3+9=12
1+2=3

3
Luonteenomaista on sosiaalisuus, taiteellisuus, mielikuvituksellisuus, optimistisuus, avoimuus, lämpö ja ystävällisyys.
Ongelmia synnyttävät laiskuus, kriittisyys, tuhlaavaisuus, turhamaisuus, alakuloisuus, suvaitsemattomuus ja tunteiden peittäminen.

9
Luonteenomaista on ihmisystävällisyys, taiteellisuus, avoimuus, herkkyys, sympaattisuus, suvaitsevaisuus, idealistisuus ja luovuus.
Ongelmia synnyttävät kevytmielisyys, moraalittomuus, vastuuttomuus ja suvaitsemattomuus.

jep, sopii kuin nyrkki silmään :)

tsubaki
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
1
Luonteenomaista on kunnianhimo, tehokkuus, yritteliäisyys, itsevarmuus, rohkeus, kekseliäisyys, itsekeskeisyys ja päättäväisyys.
Ongelmia synnyttävät kärsimättömyys, dominointi, omahyväisyys ja aggressiivisuus.

:LOL:
Tämä tuli mulle kans :snotty:
Mulle kans ja ainakin tuo itsetunto ja kunnianhimo meni ihan metsään

5
Luonteenomaista on monipuolisuus, aktiivisuus, nopeaälyisyys, innokkuus, levottomuus, kärsimättömyys, vaihtelunhalu, seurallisuus ja seksikkyys.
Ongelmia synnyttävät vastuuttomuus, lyhytjännitteisyys, liiallinen nautinnon halu, elämänpelko, ja säännölliset elämäntavat.

Aika lähelle...

heh
5
Luonteenomaista on monipuolisuus, aktiivisuus, nopeaälyisyys, innokkuus, levottomuus, kärsimättömyys, vaihtelunhalu, seurallisuus ja seksikkyys.
Ongelmia synnyttävät vastuuttomuus, lyhytjännitteisyys, liiallinen nautinnon halu, elämänpelko, ja säännölliset elämäntavat.

3
Luonteenomaista on sosiaalisuus, taiteellisuus, mielikuvituksellisuus, optimistisuus, avoimuus, lämpö ja ystävällisyys.
Ongelmia synnyttävät laiskuus, kriittisyys, tuhlaavaisuus, turhamaisuus, alakuloisuus, suvaitsemattomuus ja tunteiden peittäminen.

Positiiviset menee ihan nappiin (näin mitä itse kuvittelen itsestäni :D ). Mutta en koe itseäni laiskaksi, turhamaiseksi tai suvaitsemattomaksi, joten ne on ainakin pielessä.

Yhteistyössä