Mulla on myös muodokkaat pohkeet Eli toisessa jalassa ympärys 36cm ja toisessa 37cm. Joo, kaikki saappaat ei tosiaan mene jalkaan. Ja olen ihan normaalipainoinen.
Mikä on normaalin kokoinen nainen? Mulla 34 ja koen olevani ihan normaalin kokoinen - muutenkin kuin pohkeesta.... Jollain on ohuemmat ja jollain paksummat....
Mulla on vajaat 35,5 cm. Ikinä ei ole tullut vastaan saappaita, missä pohkeen kohdalla kirraisi.
Johtunee siitä, että pahimmillaan kengänkoko on 41 :ashamed:
Mun pohkeenleveys on 29cm. Ja ongelma on se, että kaikki housut on rumia jalassa. Koska myös reidet on todella ohuet.
Ja sopivia kireitä oillejä on vaikea löytää
No nyt ei oo mittanauhaa, mutta ennen raskauksia oli 33,3cm. Ja saapikkaat oli yleensä sopivia. Nyt painoa on enemmän ja kaikki vanhatkaan saapikkaat ei istu..
Riippuu pituudestakin. Onhan se nyt erinäköistä (ja varmaankin huomaa myös kenkiä sovitettaessa), jos 38 cm:n pohkeen omistaja on 178 cm pitkä kuin että hän on 158 cm pitkä.
Piti oikein kaivaa mittanauha esiin, kun olen joskus tuskaillut pohkeiden paksuutta. Olen hoikka nainen, pituutta 166cm. Pohkeiden ympärysmitat olivat 36 ja 34 senttiä.
Oloen pyöräillyt paljon, mikä näkyy noissa pohkeissa. (ja etureisissä)
Mulla on 35 cm ja koen levani ihan normaalikokoinen. Ikinä ei ole saappaat kiristäneet varsista 37 koon jalalla. Mun pohkeet ovat kyllä kuin viulunkielet, sporttaan kai niin paljon sitten.