Mikä noita (aikuisia) ihmisiä vaivaa?

  • Viestiketjun aloittaja justjoo
  • Ensimmäinen viesti
justjoo
Jos kaupungin kadulla kävellään rinnakkain ja vastaan tulee vaunut, niin eikö se jumalavita ole opetettu jo pienenä että rinnakkain tulevat väistävät eli tekevät tilaa?! Mua niiiiiiin ärsyttää tää keski-ikästen ja siitä ylöspäin olevien mummojen ilmiö että kiilataan sen leveän persiin kanssa kilpaa vaunuja vastaan ja sitte kirotaa kun ei työnnetä vaunuja autotielle ettei se oma perse vaan liikahda yhtään radaltaan. Haloo....Sama kaupassa. Vanhat happamat mummot kiilaa vaunujen vierestä, tunkee yli niin, että vaunut meinaa keikata, siis runnotaan sen sijaan että voitais sanoa"anteeksi, voitteko väistää....". Tapakasvatusta kiitos!

Rakas joulupukki, toivonkin häränsarvet vaunujen puskuriin:)
 
Joo voi sanonko mikä. Meidän pikkukaupassa kun sillointällöin käyn ja vaunujen kanssa tietysti. Kukaan ei vaan ole niin ystävällinen, että viitsisi avata oven! Monta kertaa olen lähtenyt kaupasta ulos jonkun perässä ja kuvitellut että hän jää pitämään ovea aukia mutta ovihan se lävähtää vaan suoraan vaunujen kylkeen. Ja kaupassa jos olen vaunujen kanssa niin kaikki, siis ihan joka ikinen ihminen luulee ettei minulla ole minnekkään mikään kiire ja ohittavat ihan pokkana kassajonoissa ja hyppivät hyllyjen välissä ohi. Saamari sentään on mullakin oikeudet vaikka oonkin LOMALLA. Ja jouluksi voisi pukki tuoda vaunut missä on sivuilla piikkejä jotka repii ihmisten vaatteet hajalle, kun vauhdilla kiilaavat.
 

Yhteistyössä