No tavallisia ja tavallisia. Ei Janessaan kovin usein törmää No minä ainakin tiedän vain meidän Janessan =)Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Tyttöjesi nimet ainkin ovat tavallisiaAlkuperäinen kirjoittaja Januliittus:No minen voi sille mitää etten tykkää tavallisista nimistä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja eih:Ei ainakaan poikaparalle mitään väännettyä Jasu nimeä...
Tätä ehdotin miehelle, mutta ei sekään kelpaa ku tulee kuulemma tytön nimi mieleen ku Jani nimen perään lisää el päätteen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Janiel
Ei kiitos :/Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Joska?
Juurikin sen takia että se on isoveljen nimi ja ei minun mielestä ole kovin fiksua antaa samaa nimeä. Ja muistuttaisi ihan liikaa menehtyneestä lapsestamme :ashamed: Toki haluan häntä muistella, mutta hänen menetys oli niin kova paikka että tekee vieläkin todella pahaa :'( Ja minulla on tatuointi hänen muistolle nimen kera, joten senkään puolesta en halua tälle pojalle samaa nimeä..Alkuperäinen kirjoittaja H:Mulle ei vielä selvinnyt, miksei sitä Juusoa voisi antaa. Kunnioitus kuolleelle isoveljelle.
Ihan hyvin voit antaa, kun nimestä selvästi paljon tykkäät.
Onnea prinssistä, suloinen :heart:
Jooa nimeä olen miettinyt ja siihen ihastuin, mutta mies ei sitä kelpuuta :kieh: ..Sille ei sitten kelpaa mikään :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Jooa? Jasse? Jose? Joonatan? Jiri? Joose? Jami?
Joo, ja pojasta vois tuntua, että hän jotenkin korvaa isoveljeään eikä ole omana itsenään tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Juurikin sen takia että se on isoveljen nimi ja ei minun mielestä ole kovin fiksua antaa samaa nimeä. Ja muistuttaisi ihan liikaa menehtyneestä lapsestamme :ashamed: Toki haluan häntä muistella, mutta hänen menetys oli niin kova paikka että tekee vieläkin todella pahaa :'( Ja minulla on tatuointi hänen muistolle nimen kera, joten senkään puolesta en halua tälle pojalle samaa nimeä..Alkuperäinen kirjoittaja H:Mulle ei vielä selvinnyt, miksei sitä Juusoa voisi antaa. Kunnioitus kuolleelle isoveljelle.
Ihan hyvin voit antaa, kun nimestä selvästi paljon tykkäät.
Onnea prinssistä, suloinen :heart:
Nooa?Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Jooa nimeä olen miettinyt ja siihen ihastuin, mutta mies ei sitä kelpuuta :kieh: ..Sille ei sitten kelpaa mikään :snotty:
Ei välttämättäAlkuperäinen kirjoittaja ??:Pitääkö nimen alkaa J-kirjaimella?
no voipi olla..Alkuperäinen kirjoittaja H:Julle?
Vai muistuttaako liikaa kullia ...ashamed: )