Mikä nimi sopisi tälle pojalle? *kuvia*

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Alkuperäinen kirjoittaja eih:
Ei ainakaan poikaparalle mitään väännettyä Jasu nimeä...
No minen voi sille mitää etten tykkää tavallisista nimistä :ashamed:
Tyttöjesi nimet ainkin ovat tavallisia
No tavallisia ja tavallisia. Ei Janessaan kovin usein törmää ;) No minä ainakin tiedän vain meidän Janessan =)
 
H
Mulle ei vielä selvinnyt, miksei sitä Juusoa voisi antaa. Kunnioitus kuolleelle isoveljelle.
Ihan hyvin voit antaa, kun nimestä selvästi paljon tykkäät.

Onnea prinssistä, suloinen :) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Mulle ei vielä selvinnyt, miksei sitä Juusoa voisi antaa. Kunnioitus kuolleelle isoveljelle.
Ihan hyvin voit antaa, kun nimestä selvästi paljon tykkäät.

Onnea prinssistä, suloinen :) :heart:
Juurikin sen takia että se on isoveljen nimi ja ei minun mielestä ole kovin fiksua antaa samaa nimeä. Ja muistuttaisi ihan liikaa menehtyneestä lapsestamme :ashamed: Toki haluan häntä muistella, mutta hänen menetys oli niin kova paikka että tekee vieläkin todella pahaa :'( Ja minulla on tatuointi hänen muistolle nimen kera, joten senkään puolesta en halua tälle pojalle samaa nimeä..
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Mulle ei vielä selvinnyt, miksei sitä Juusoa voisi antaa. Kunnioitus kuolleelle isoveljelle.
Ihan hyvin voit antaa, kun nimestä selvästi paljon tykkäät.

Onnea prinssistä, suloinen :) :heart:
Juurikin sen takia että se on isoveljen nimi ja ei minun mielestä ole kovin fiksua antaa samaa nimeä. Ja muistuttaisi ihan liikaa menehtyneestä lapsestamme :ashamed: Toki haluan häntä muistella, mutta hänen menetys oli niin kova paikka että tekee vieläkin todella pahaa :'( Ja minulla on tatuointi hänen muistolle nimen kera, joten senkään puolesta en halua tälle pojalle samaa nimeä..
Joo, ja pojasta vois tuntua, että hän jotenkin korvaa isoveljeään eikä ole omana itsenään tarpeeksi.
 

Yhteistyössä