golden
Varmasti muutkin tykkäis jos vaan uskaltais kokeilla vähän miltä se lämmin kultasuihku oikein tuntuu!
Hyi helvetti, tarkotatko KUSTA??? Että oikein "kultainen suihku" voi helevetti!!!!Alkuperäinen kirjoittaja golden:Varmasti muutkin tykkäis jos vaan uskaltais kokeilla vähän miltä se lämmin kultasuihku oikein tuntuu!
niin...mitä kamalaa siinä on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyi helvetti, tarkotatko KUSTA??? Että oikein "kultainen suihku" voi helevetti!!!!Alkuperäinen kirjoittaja golden:Varmasti muutkin tykkäis jos vaan uskaltais kokeilla vähän miltä se lämmin kultasuihku oikein tuntuu!
Onnggh....nyt tulee yrjö......Alkuperäinen kirjoittaja golden:niin...mitä kamalaa siinä on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyi helvetti, tarkotatko KUSTA??? Että oikein "kultainen suihku" voi helevetti!!!!Alkuperäinen kirjoittaja golden:Varmasti muutkin tykkäis jos vaan uskaltais kokeilla vähän miltä se lämmin kultasuihku oikein tuntuu!
mut mä olen varma et kaikki tykkäis jos vaan kokeilis. siinä saa niin paljon paremman orkutkin kun tulee kultasuihkuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Miksi kaikkien pitäs haluta olla kusilaarina??
Mä en vaan voi kuvitella saavani yhtään mitään jos joku kesken aktin pissii mun päälleni ja huoneen täyttää lämmin kusen löyhkä. En saa vessassa istumisesta ja hajujen haistelustakaan orkkuja, miksi tuosta saisin. Älä ymmärrä tai halua ymmärtää, en halua mäkään.Alkuperäinen kirjoittaja golden:mut mä olen varma et kaikki tykkäis jos vaan kokeilis. siinä saa niin paljon paremman orkutkin kun tulee kultasuihkuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Miksi kaikkien pitäs haluta olla kusilaarina??
joku sentään uskaltaa eikä vaan nysvätä peiton alla pimeässä lauantaisin saunan jälkeen...olkaa rohkeita ihmiset, jäätte paljosta paitsi jos ette kultaista suihkua uskalla kokeilla!!Alkuperäinen kirjoittaja Katja:No meillä harrastetaan molempia sekä kultaisiasuihkuja, että kaviaarileikkejä ja mielestäni ne tuo mukavaa piristystä seksielämään. Ei niitä koko ajan harrasteta, mutta silloin tällöin oikein mukavaa ja hieman erillaista. Aika avoimia seksin suhteen kyllä ollaan, että ihan kaikille nuo ei ehkä sovi....mutta kokeilkaa rohkeasti ketkä uskallatte
jäät paljosta kyllä paitsiAlkuperäinen kirjoittaja yyh:ei kävis pienessä mielessäkään kuseksia tai paskoa seksin aikana. yrjö tulis orkun sijasta!
eli jos ei kuseksi seksin aikana tarkoittaa se että nyhvää pimeässä ja peitonalla.Alkuperäinen kirjoittaja golden:joku sentään uskaltaa eikä vaan nysvätä peiton alla pimeässä lauantaisin saunan jälkeen...olkaa rohkeita ihmiset, jäätte paljosta paitsi jos ette kultaista suihkua uskalla kokeilla!!Alkuperäinen kirjoittaja Katja:No meillä harrastetaan molempia sekä kultaisiasuihkuja, että kaviaarileikkejä ja mielestäni ne tuo mukavaa piristystä seksielämään. Ei niitä koko ajan harrasteta, mutta silloin tällöin oikein mukavaa ja hieman erillaista. Aika avoimia seksin suhteen kyllä ollaan, että ihan kaikille nuo ei ehkä sovi....mutta kokeilkaa rohkeasti ketkä uskallatte
Häh... Siis jos et oikeasti tiennyt niin kyllä kaviaarileikeissä ulostetaan toisen päälle. Yleensä mahan tai selän päälle, mutta rohkeimmat ihan kasvoille. Ja ulostettan hierotaan ympäri kehoa ja nautitaan sen tunnusta ja lämmöstä iholla. Ei se sen kummempaa ole, kokeile vapaasti ja heitä ensin estot narikkaanAlkuperäinen kirjoittaja ...:Kaviaarileikkejä? Liittyyks toi jotenkin p*skaan? Mä en kyllä vois vähempää innostua tosta ajatuksesta! Ja ihan oikea kysymys asiaan liittyen: mitä niillä eritteillä sitten siinä touhutessa tehdään?