Mikä myötähäpeä

  • Viestiketjun aloittaja Manana
  • Ensimmäinen viesti
Manana
Minulla on ystävä joka neuloo ja ompelee vaatteensa itse. Vaatteet ovat kammottavia. Kavereiden kanssa ollaan useasti naurettu niille ja ihmetelty miten kehtaa kulkea sellaisissa.
En voi ymmärtää ihmisiä jotka tekevät itse vaatteensa ja kehtaavat vielä käyttää niitä. Järkyttäviä suoraan sanottuna kaikki joita olen nähnyt. Kamalinta on kun kyseinen kaveri neulee joululahjaksi aina jotkut sukat, lapaset tai pipo. Järkytys. Ikinä en ole käyttänyt niitä vaan heittänyt suoraan roskiin.
Kiitos, olen puhunut!
 
Onpa tylsä provo. Joko tällä palstalla on kokenut inflaation taaperoimetys ja luomusynnytys, kun tämmöiseen pitää ihmisillä ryhtyä?
Paremman tappeluketjun oisit saanut aikaiseksi vaikkapa ilmoittautumalla karpiksi tai sitten antikarpiksi, tai edes sillä että oisit kertonut paneskelevasi säännöllisesti varattua miestä helsingistä nimeltä teemu.
 
IhanaValo
Ehkä kannattais sanoa kaverillekin tuosta, jos se ajattelee että ilahdut itsetehdystä lahjasta. Ja jospa ihmisillä on erilaisia makuja, hän ehkä pitää niistä omatekemistään vaatteista jne.

Minkälaisia lahjoja sie ostat kaverilles?
 
IhanaValo
[QUOTE="vieras";24548793]Eihän näihin edes kannattais vastata, mutta lähinnä tunne myötähäpeää aloittajaa kohtaan.[/QUOTE]

Mie ajattelin tänä jouluna tuottaa myötähäpeää jollekin kaverilleni/sukulaiselle sillä että tekisin ite jotain neuloen tms. mut odotan et ap antais parempia vinkkejä sit tilalle..:)
 
"pillipulla"
Minulla on ystävä joka neuloo ja ompelee vaatteensa itse. Vaatteet ovat kammottavia. Kavereiden kanssa ollaan useasti naurettu niille ja ihmetelty miten kehtaa kulkea sellaisissa.
En voi ymmärtää ihmisiä jotka tekevät itse vaatteensa ja kehtaavat vielä käyttää niitä. Järkyttäviä suoraan sanottuna kaikki joita olen nähnyt. Kamalinta on kun kyseinen kaveri neulee joululahjaksi aina jotkut sukat, lapaset tai pipo. Järkytys. Ikinä en ole käyttänyt niitä vaan heittänyt suoraan roskiin.
Kiitos, olen puhunut!
no mulla vähän sama tilanne,kaveri tekee paljon vaatteita itse ja joskus myös mulle lahjaksi ja harmi vaan mutta ne ovat yleensä liian pieniä tai ei ollenkaan mun tyylisiä.kenenkään mieliksi en pidä mitään mikä ei tunnu omalta.kaapissa ovat kaikki lahjavaatteet lojumassa.
 
"Nitta"
niin, aivan kammottavia nämäkin, tekee itse lapsilleen, miten kehtaakin!!!

RuttuNuttu
Olivatpa muuten somia - hienoa, että taitoa löytyy :)

Olen itse ihan käsi käsitöissä, mutta äitini on kutonut lapsilleni kaikkea ihanaa sillä seurauksella, että kehujen kera saan päiviksessä lasteni hyllyyn kaikki itsetehdyt vaatteet. "Niiden kun on pakko olla teidän, kun ne ovat niin kauniisti käsin itse tehtyjä". :)
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83
Juu, olet tosi hyvä "ystävä". Musta on ihanaa, että jotkut tekee itse vaatteensa. Ja itsetehdyt lahjat on kivoja. Eikö ole pääasia, että ystävä itse tykkää vaatteistaan? Pitäisikö hänen pukeutua sinun makusi mukaan?
 

Yhteistyössä