voi ei nyt tääl itkee jo äitiki..poika on 3,5kk ja tosi tempperamenttinen..jo synnärillä sanottiin et voitte olla viel pulas hänen kans on meinaa pojalla tota tempperamenttiä mua huvitti mut totta se oli..!!saa ihan tajuttomii raivareita jos kaikki ei tapahdu sadasosa sekuntissa ja loppua ei sit tuu ku se huuto raivari alkaa ei auta sylit ei mikään huutaa niin kauan ku haluu ..huutaa suoraa huutoa naama punasena hiestä märkänä rimpuillen..yritän tietty kaikkeni pidän sylissä eri asennoissa laitan hoitotasollyms.mikään ei auta kunnes sit lopetta kun haluaa..on ku olis ihan muissa maailmoissa sillon tosi pelottavaa ..!just rauhottu ja söi ja nukahti itkin jo itekkin kun eimillään lopettanu pelottaa et onks hänel tosiaan kaikki hyvin?korvissa ei oo mitään ei oo masu vaivoja eikä mitään muutakaa mun mielestä et häntä sattuis ainakaan..voiko olla noin tempperamenttinen vaan?tappelee aina syömistä vastaan(paitsi yöllä syö kerran)ja unta vastaan iltaisin ja esim.kylvystä tullessa hirvee kohtaus,nauttii kylvystä..ei viihdy oikeen lattialla kun ihan hetken ja hermostuu aika pian..aamulla on kaikki hyvin höpötellään ja hymyillään sit jo alkaaki kiukkuaminen ja syli voi auttaa tai kanniskelu mut ei aina sekään...onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta?mitä mä teen?alan olee itekki aika poikki...