Mikä mun puhelimelle tuli-HELP!!

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriMuori90:
Jos akun pois ottaminen ja takas laittaminen auta, niin oisitko voinu vahingossa laittaa Suojakoodin päälle? Eli siis, että puhelinta ei voi käyttää, ennen kun suojakoodi on laitettu.
hmm...en ees tiedä suoja koodia..voi hemmetti jos on vahingos menny ku oli taskus puhelin :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriMuori90:
Jos akun pois ottaminen ja takas laittaminen auta, niin oisitko voinu vahingossa laittaa Suojakoodin päälle? Eli siis, että puhelinta ei voi käyttää, ennen kun suojakoodi on laitettu.
hmm...en ees tiedä suoja koodia..voi hemmetti jos on vahingos menny ku oli taskus puhelin :eek:
Ei se varmaan taskussa pysty meneään, koska jos sen haluaa päälle niin se koodikin pitää eka laittaa, joka on yleensä 12345 ellei sitä ole muuttanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja NoKids:
Ei mulla ole kyllä tollasia ongelmia ollut ikinä dna:n kanssa..

Millä alueella mahdat asustella? Nyt ei pääse dna liittymiin läpi... eikä niistä ulos ainakaan pirkanmaalla!

siis kanta hämees asustelen..voisko olla muka liittymästä johtuvaa?
En tiiä, mut nyt epäilen, kun kaikki dna liittymät ihan mykkiä ja sit muut liittymät meitin perheessä toimii. 3+3 eli puolet puelimista ihan hiljasia ja mulla lukonkuva tulee kun yritän viestiä lähettää!
 

Yhteistyössä