mikä mun korvaa vaivaa???

kun vasen korva ollu jo melki viikon lukos sillai et kuulee huonosti ja oma puhe on ku vessan pyttyy puhuis :D en oo viittiny lääkärille mennä näyttää jos se tosta itsestää viä aukeis, mut ei hyvältä näytä... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja miar:
kun vasen korva ollu jo melki viikon lukos sillai et kuulee huonosti ja oma puhe on ku vessan pyttyy puhuis :D en oo viittiny lääkärille mennä näyttää jos se tosta itsestää viä aukeis, mut ei hyvältä näytä... :(
no mul oli kans tommonen ja oli hiiva korvassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huom:
voi myös olla korvatulehdus
se se oli tulehdus niinku veikattiin.. en ois uskonu et se olis ku mulla on ollu koko pienen ikäni korvatulehduksii eikä oo koskaan tämmösii oireit ollu, mutta nyt on ainaki rohdot millä pitäis parantuu... :D
 
huom
Alkuperäinen kirjoittaja miar:
Alkuperäinen kirjoittaja huom:
voi myös olla korvatulehdus
se se oli tulehdus niinku veikattiin.. en ois uskonu et se olis ku mulla on ollu koko pienen ikäni korvatulehduksii eikä oo koskaan tämmösii oireit ollu, mutta nyt on ainaki rohdot millä pitäis parantuu... :D
juu mulla oli korva lukossa joku 3 kk ja just tulehdushan siellä oli
T:ent korvalapsi
 
Korvallinen
Minulla oli raskaus aikana korva lukossa usean viikon ajan. Kävin lääkärissä ja ulkomaalais peräinen lääkäri totesi että liittyy raskauteen on raskausallergiaa.
Käy lääkärissä on mun neuvo kun ei noita korva hommeleita tiedä muuten, ettei tule pysyviä vaurioita.
 

Yhteistyössä